تست سقوط آیفون XS و XS MAX موفقیت آمیز بوده است.

چندی پیش آیفون XS و XS Max روانه بازار شده اند و بر طبق روال گذشته بسیاری از کاربران و چهرهای معروف در زمینه تکنولوژی شروع به انجام تست ها و آزمایش های مختلفی بر روی محصولات جدید کرده اند.

0 2,237

شرکت اپل در مورد افزایش مقاومت گوشی های جدید آیفون XS و XS MAX خود در برابر ضربه، گرد و غبار و آب تاکید بسیار زیادی داشته است.

چندی پیش آیفون XS و XS Max روانه بازار شده اند و بر طبق روال گذشته بسیاری از کاربران و چهرهای معروف در زمینه تکنولوژی شروع به انجام تست ها و آزمایش های مختلفی بر روی محصولات جدید کرده اند. یکسری از این تست ها بسیار پر هزینه و در بیشتر اوقات با آسیب جدی محصولات همراه بوده و سری دیگر صرفا به تست نرم افزار و دیگر مسائل محدود می شوند. این دست ویدیو ها که در ادامه خواهیم دید برای اثبات ادعاهای شرکت اپل است و میزان صحت این صحبت ها را مشخص می کند. ویدیو منتشر شده مربوط به تست سقوط از ارتفاع آیفون های جدید است و نشان می دهد این گوشی ها چقدر در برابر این نوع آسیب ها مقاوم هستند.

سقوط آیفون XS و XS MAX
سقوط آیفون XS و XS MAX

خبر خوب این است که گوش های جدید در مقابل این آسیب ها مقاومت خوبی نشان داده اند، و خبر بد اینکه همچنان شیشه در در ساخت آیفون ها استفاده می شود و این مسئله هنوز نقطه ضعف این محصولات است.

در صفحه مربوط به معرفی آیفون XS  در وب سایت اپل گفته شده :

گوشی آیفون ایکس اس از مواد استثنایی ساخته شده است. و شیشه به کار رفته در این محصول بادوام ترین شیشه به کار رفته در اسمارت فون های فعلی است. همچنین کیفیت بالای فولاد ضد زنگ به کار رفته ،رنگ جدید طلایی چشم گیر و پردازشگر جدید نیز اشاره شده است.

تست سقوط نشان از موفقیت اپل در افزایش مقاومت گوشی های جدید خود دارد و تلاش های این شرکت در افزایش مقاومت گوشی های جدید جواب داده است.با توجه به استفاده از فولاد ضد خش و فناوری نوین در ساخت بدنه این گوشی ها سقوط دو گوشی آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس از ارتفاع ۱ یا ۲ متری، آسیبی به آنها نمی‌زند و فولاد ضد زنگ آنها نیز خراش یا آسیبی پیدا نمی‌کند.

جالب این است iPhone XS در سقوط از ارتفاع ۳ متری آسیبی نمی بیند ولی iPhone XS MAX موفق نشده از این آزمایش با موفقیت عبور کند.

در آخر باید بدین مسئله اشاره کرد که فعالان در این زمینه روش های مختلفی را برای تست گوشی های عرضه شده ارائه می کنند که معمولا نتایجی مختلفی نیز دارد . باید دید ویدیو های منتشر شده جدید تا چه حد ادعاهای اپل را تائیید می کند.

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.