پاناسونیک از لومیکس G85 با قابلیت تصویربرداری 4K پرده‌برداری کرد

0 1,435

دقایقی پیش پاناسونیک در کنفرانس خبری نمایشگاه Photokina 2016 یک عضو جدید را به مجموعه دوربین‌های Lumix اضافه کرد. G85 مثل برادر بزرگ‌تر خود Lumix G7 توانای ثبت تصاویر با کیفیت 4K را دارد و به یک منظره‌یاب OLED مجهز است. همچنین حسگر ۱۶ مگاپیکسلی و قابلیت چرخش صفحه نمایشگر از ویژگی‌های دیگر این دوربین است که پاناسونیک می‌تواند برای تبلیغات بر روی آن‌ها مانور دهد. شاتر جدید این دوربین اثرات لرزش دست و بروز محوشدگی را تا ۹۰ درصد کاهش می‌دهد. علاوه بر این سیستم لرزش‌گیر اپتیکی ۵ محوره G85 تاری و محوشدگی را به حداقل رسانده و کمک کرده است که این دوربین تصاویر بسیار پایداری را ارائه دهد.

طراحی داخلی این دوربین بسیار نزدیک به دیگر دوربین‌های DSLR پاناسونیک است ولی بدنه آن نسبت به محصولات قبلی پاناسونیک از انعطاف بیشتری برخوردار است و وزن آن نیز کمتر از Lumix G7 است. به‌علاوه مانند اکثر دوربین‌های Lumix، G85 نیز در برابر نفوذ رطوبت و گردوغبار از مقاومت بالایی برخوردار است. نمایشگر ۳ اینچی این دوربین از نوع LED است و با ارائه تصویری باکیفیت 1,040K می‌تواند به یکی از نقطات قوت این دوربین تبدیل شود. در ضمن منظره یاب OLED این دوربین تصاویر را به‌صورت مستقیم و با کیفیت معادل 2,360 میلیون را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

g8

Lumix G85 می‌تواند تصاویر را با حداکثر حساسیت ایزوی ۲۵۶۰۰ ثبت کند؛ که عکس‌برداری را در شرایط کم‌نور و تاریک بسیار راحت می‌کند. این دوربین می‌تواند به صورت پیوسته تصاویر را با سرعت ۹ فریم بر ثانیه ثبت کند.

اگر در حال حاضر دوربین G7 را در اختیاردارید نباید زیاد به فکر ارتقای آن به G85 باشید چراکه غیر از یک لرز‌شگیر ۵ محوره و یک شاتر جدید چیز خاص دیگری به دوربین‌ جدید سری G لومیکس پاناسونیک اضافه نشده‌است.

برای خبرهای بیشتر از Photonika 2016 با پیکسل همراه باشید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.