Sony Alpha 99 Mark II با رزولوشن 42 مگاپیکسل رونمایی شد

0 1,983

کمپانی سونی لحظاتی پیش دوربین جدیدی از خانواده آلفا را رونمایی کرد. دوربین تازه معرفی شده این کمپانی، a99 II نام دارد و بدنه آن 3200 دلار قیمت‌گذاری شده است.

A99 II دارای حسگری با تفکیک‌پذیری 42 مگاپیکسل است و نقطه قوت اصلی آن را می‌توان در لرزشگیر تصویر 5 محوره آن دانست. به لطف این ویژگی می‌توان اطمینان داشت که تکان‌های ناشی از لرزش دست و دوربین، کم‌ترین اثر مخرب را بر کیفیت و وضوح تصاویر ثبت شده خواهد داشت. تا به این لحظه هیچ دوربینی در فوتوکینا رونمایی نشده است که فاقد قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 4K باشد. دوربین جدید سونی از این قاعده مستثنی نیست و می‌تواند فیلم‌هایی با رزولوشن 4K UHD را رکورد کند.

sonyyyy

این دوربین سونی در نوع خود دوربینی سریع بشمار می‌رود چراکه قادر است تا در حالت عکاسی پی‌در‌پی تا 12 فریم را در هر ثانیه به ثبت برساند. A99 II دارای 79 نقطه فوکوس خودکار است و به لطف بهره‌مندی از نقاط فوکوس خودکار کراس، می‌تواند در شرایط نوری -4EV نیز عمل فوکوس را با دقت و سرعت بالایی انجام دهد. لازم به اشاره است که این دوربین دارای دو درگاه کارت حافظه می‌باشد که برای تصویربرداران حرفه‌ای می‌تواند مزیت بزرگی باشد. به ادعای سونی، یکی از بهترین تجربه‌های استفاده از دوربین هنگام گشت و گذار در منوی تنظیمات حاصل می‌شود چراکه زمان قابل توجهی صرف بهینه‌سازی آن شده است.

مسئول بازاریابی سونی آقای کیمیو ماکی در انتهای مراسم معرفی این دوربین به این نکته اشاره مستقیم داشت که در حال حاضر، حساسیت، رزولوشن و سرعت تصویربرداری به امری مهم در انتخاب عکاسان بدل شده است. وی اذعان دارد که سونی با قرار دادن هر سه ویژگی نام برده شده در دوربین جدید خود، موفق شده تا دوربینی کامل و جذاب را برای عکاسان حرفه‌ای رونمایی کند.

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.