مبدل Laowa: اتصال لنز‌های کانن و نیکون به Fuji GFX 50S

1 1,713

ونوس اپتیک، امروز از یک مبدل به نام Magic Format Converter، رونمایی کرده است که توسط آن می‌توان تمامی لنز‌های فول‌فریم نیکون و کانن را به دوربین‌ مدیوم‌فرمت فوجی GFX 50S متصل کرد. مبدل Laowa در مقایسه با نمونه‌های مشابه‌ خود از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است.

مبدل یا کانورتور، رابطی است که امکان اتصال لنز‌هایی با مانت‌های مختلف را به دوربینی با یک مانت به‌خصوص، ممکن می‌کند. محصول جدید Laowa نیز یکی از همین مبدل‌ها است که به یک المان اپتیکی داخلی مجهز است تا قطع تصویری را که لنز‌های فول‌فریم پوشش می‌دهند تا ابعاد یک حسگر مدیوم‌فرمت گسترش دهد. تا قبل از معرفی این محصول اغلب مبدل‌هایی که لنز‌ دوربین‌های فول‌فریم را به دوربین‌های مدیم‌فرمت متصل می‌کرد، قادر نبودند تا اعوجاج‌ها و افت روشنایی حواشی تصویر را از بین ببرند یا حداقل کاهش دهند. اما مبدل جدید لائوا با برخورداری از یک المان اپتیکی، افت روشنایی در حواشی تصویر را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

Magic Format Converter با توجه به ساختار اپتیکی که دارد، بزرگنمایی را تا 1.4x افزایش می‌دهد و همچنین به دلیل افت نوری، عدد دیافراگم تا یک استاپ افزایش می‌یابد.

کمپانی چینی ونوس اپتیک در حال حاضر نسخه بتای این محصول را طراحی و تولید کرده. برای اطلاعات بیشتر می‌توان به سایت ونوس اپتیک، به آدرس زیر مراجعه کرد.

Laowa Magic Format Converter

1 نظر
  1. پريسا می‌گوید

    تمام مطالبتون خوب هستند

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.