ویدئوی معرفی PIXI MINI

0 1,294

 

برخی از محصولات به قدری زیبا و کارآمد طراحی می‌شوند که می‌توانند به عنوان یک وسیله‌جانبی چند کاره در کیف همه عکاسان قرار بگیرند. سه پایه PIXI Mini Table Top ساخت شرکت مانفروتو نه تنها می‌تواند به عنوان یک سه‌پایه قوی رومیزی برای انواع کاربردهای عکاسی مانند عکاسی ماکرو و نوردهی‌های طولانی استفاده شود، بلکه به دلیل وزن بسیار کمی که دارد می‌تواند به عنوان یک دستگیره یا گریپ حمل دوربین‌‌های DSLR در هنگام فیلمبرداری روی دست نیز کاربرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

IMG_1949 (Small)

 

پایه‌های این سه‌پایه می‌توانند به راحتی باز و بسته شوند. طول این سه‌پایه در هنگام استفاده تنها 13.5 سانتی‌متر و وزن آن تنها 190 گرم است. این سه‌پایه می‌تواند وزنی برابر یک کیلوگرم را تحمل کند. یعنی تقریبا برابر وزن یک دوربین DSLR همراه با یک لنز استاندارد زوم مانند 85mm. اگرچه در بررسی‌هایی که ما انجام دادیم، وزنی حدود 1.8 کیلوگرم را به خوبی تحمل می‌کرد.

 

IMG_1952 (Small)

 

این سه‌پایه مجهز به یک بال‌هد با طراحی بسیار خلاقانه است که تنها با فشردن یک دکمه روی بدنه آزاد شده و می‌تواند دوربین و لنز را در هر زاویه‌ای قفل کرد. روی این بال‌هد پیچ استاندارد 1/4 inch قرار دارد که می‌توان آن را به تمامی دوربین‌های عکاسی و تجهیزاتی که دارای این پیچ استاندارد هستند وصل کرد. همچنین می‌توان با استفاده از نگهدارنده Manfrotto KLYP انواع گوشی‌های آیفون را نیز روی آن نصب کرد.

ویدئوی زیر از کانال آپارات پیکسل، روش کار با این سه‌پایه را نمایش می‌دهد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.