کمپانی پولاروید مالک جدیدی پیدا کرد

0 1,713

روز گذشته اتفاق بزرگی در صنعت عکاسی به وقوع پیوست و طی عقد قراردادی، برند پولاروید به مالکیت بزرگ‌ترین سهام‌دار Impossible Project درآمد. شرکت پولاروید دیروز طی بیانه‌ای اعلام کرد که اکنون یک خانواده ثروتمند لهستانی مالک این کمپانی شده است. همان‌گونه که احتمالاً می‌دانید، Impossible Project فیلم‌های مخصوص دوربین‌های پولاروید را به تولید می‌رساند و این معامله در حقیقت دو برندی که موضوع فعالیت مرتبطی داشته‌اند را تحت یک مالکیت درخواهد آورد. البته طبق توافقات، پولاروید هنوز هم به ادامه فعالیت‌های خود مشغول خواهد بود و مقر این کمپانی و تیم مدیریتی آن در شهرهای مینه‌سوتا، هنگ‌کنگ و نیویورک نیز دایر خواهد ماند. همچنین از قرار معلوم، مالکیت جدید Polaroid قرار است دفاتر جدیدی را دیگر نقاط جهان دایر کند.

با اینکه دوربین‌های فیلمی و فیلم‌های نگاتیوی دیگر بازار بزرگی را در اختیار ندارند ولی با این وجود کمپانی Polaroid هنوز زنده است و ادامه می‌دهد؛ چراکه محصولات متنوعی از این برند در بیش از ۱۰۰ هزار فروشگاه خرده‌فروشی و در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به فروش می‌رسد و این نشان از آن دارد که این شرکت توانسته است مارکت خوبی را برای خود دست‌و‌پا کند.

متاسفانه جزئیات زیادی از مفاد این قرارداد در دسترس نیست ولی هرچه که هست به نظر می‌رسد روزهای هیجان انگیزی در انتظار طرفداران برند پولاروید و عکاسی Instant قرار دارد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.