اپل میکروسایتی را به منظور آموزش ترفندهای عکاسی با آیفون راه‌اندازی کرد

0 1,228

حتی سرسخت‌ترین مخالفان اپل هم نمی‌توانند انکار کنند که آیفون در حال حاضر محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین دوربین عکاسی در جهان است. اپل نیز به خوبی بر این موضوع واقف بوده و تصمیم گرفته است تا خود به کاربران دیوایس‌هایش، عکاسی را بیاموزد. به همین منظور این شرکت به تازگی میکرو‌سایتی را به منظور آموزش ترفندهای عکاسی با آیفون راه‌اندازی کرده است. با اینکه دوربین گوشی‌های آیفون بدون انجام تنظیمات و یا ترفند خاصی نیز بهترین عکس‌ها را می‌گیرند ولی با این وجود ویدیوهای آموزشی اپل در این باره می‌تواند سطح عکاسی با آیفون را وارد فاز جدیدی کند.

در این وب‌سایت ۱۶ ویدئوی آموزشی قرار گرفته است که ترفندهای ساده ولی کاربردی برای عکاسی هرچه بهتر با آیفون را به کاربران آموزش می‌دهد. البته ممکن است برخی از این ترفندها به کار کاربران گوشی‌های اندرویدی نیز بیاید؛ پس بازدید کردن از آن می‌تواند برای کاربران دیوایس‌های رقیب اپل نیز تا حدی کاربردی باشد.

در زیر یک اسکرین‌شات از عنوان ویدیوهای آموزشی مورد بحث قرار داده‌ایم:

حتی اگر به تمام جوانب عکاسی با موبایل اشراف دارید باز هم توصیه می‌کنیم تا تماشای این ویدیوهای کوتاه که عمدتاً زیر ۱ دقیقه هستند را از دست ندهید. همچنین اپل عنوان کرده است که به زودی آموزش‌ها و ترفندهای جدیدی را به این مجموعه خواهد افزود.

می‌توانید تمام ویدیوهایی که تا به این لحظه بر روی کانال یوتیوب اپل منتشر شده است را در کانال آپارات پیکسل تماشا کنید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.