دسته سلفی H20 محصول جدید از PolarPro

0 2,440

شرکت Polar Pro به‌تازگی از محصول جالب و کارآمد خود رونمایی کرده است. این شرکت در ابتدا کار خود را با ساخت فیلتر‌های کوچک برای دوربین‌های GoPro در سال ۲۰۱۱ آغاز کرد. اعضای این شرکت با کسب موفقیت در این کار و بعد از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه فعالیت خود را در ساخت لوازم جانبی دوربین‌های GoPro گسترده‌تر کردند و در حال حاضر شرکت آن‌ها در ایالت کالیفرنیا درزمینهٔ این محصولات فعالیت خوبی دارد.

F 1

محصول جدید این شرکت به نام PowerGrip H2O، به‌عنوان اولین دسته سلفی ضد آب و مجهز به باتری معرفی‌شده است. عکاسی با این دسته سلفی در زیر آب و ثبت تصاویر و فیلم‌های زیبا و خلاقانه در حین غواصی یکی از چندین عملکرد آن به شمار می‌رود. برای مثال بر‌ روی این دسته سلفی دو درگاه USB قرارگرفته است که می‌توان از آن به‌طور همزمان برای شارژ کردن دوربین گوپرو و همچنین دستگاه‌های دیگر مانند گوشی تلفن همراه استفاده کرد. همچنین با اتصال کابل Live Charging و درپوش مخصوص به همراه استفاده از پوشش ضد آب خود دوربین، امکان شارژ در عمق ۳۱ متری را امکان‌پذیر می‌کند. تأمین برق موردنیاز برای شارژ کردن دستگاه‌ها توسط یک باتری ۶٬۷۰۰ میلی‌آمپری تأمین می‌شود که توان آن معادل شش عدد باتری دوربین گوپرو با شارژ کامل است و عکاسی با این دوربین را تا ۱۲ ساعت ممکن می‌سازد. این ویژگی نگرانی اتمام شارژ باتری در حین استفاده از دوربین‌های GoPro را به حداقل می‌رساند. علاوه بر پایه نگه‌دارنده دوربین، در داخل جعبه محصول یک پایه نگه‌دارنده برای گوشی تلفن همراه نیز وجود دارد که کارایی آن را بالاتر خواهد برد.

polarPro-PowerGrip-H20-Light-Camping-500x500         PowerGrip-H20-Cell-Phone-Selfie-Stick-Tripod-Mount-500x500

قرار است این محصول به همراه لوازم جانبی‌های متعددی از قبیل درپوش برای شارژ کردن دوربین در زیر آب و محیط‌های مرطوب، لامپ ضد آب پرقدرت و بازوهای اضافی برای افزایش طول دسته و فیلم‌برداری در حالت Follow Me به بازار عرضه شود. همچنین فیلترهای مختلفی که همراه با این دسته سلفی ارائه می‌شوند کار با آن را جذاب‌تر می‌کند. البته این لوازم جانبی به‌صورت جداگانه نیز به فروش خواهد رسید.

طبق گفته این شرکت، PowerGrip H2O با مدل‌های مختلف دوربین‌های شرکت گوپرو سازگار است و در حال حاضر این شرکت محصول خود را با قیمت ۹۹ دلار پیش‌فروش کرده است. البته در صورت ثبت‌نام در وب‌سایت Kick Starter و سرمایه‌گذاری بر روی این محصول، قیمت آن به ۶۹ دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.