رونمایی کمپانی Rollei از یک اکشن کمرای رده‌بالا

0 1,570

پیشتاز تولید کنندگان اکشن کمرای دنیا، روز دوشنبه از دوربین‌های اکشن جدید خود با نام‌های HERO5 Black و HERO5 Session پرده برداشت. دوربین‌های این کمپانی به اندازه‌ای جذاب بودند که شاید رونمایی اکشن کمرا‌های سایر کمپانی‌های چندان به چشم نیاید.

دقایقی پیش و در ساعات پایانی روز دوم نمایشگاه فوتوکینا 2016، شرکت Rollei در غرفه خود یک اکشن کمرای رده‌بالا را در معرض دید عموم قرار داد. این دوربین ورزشی حدود یک ماه پیش معرفی شده بود ولی تا به این لحظه در هیچ رویدادی به نمایش گذاشته نشده بود. این دوربین که Actioncam 430 نام دارد قادر است ویدئوهای 4K را با سرعت 30 فریم بر ثانیه و ویدئوهای فول اچ‌دی 1080p را با نرخ 120 فریم بر ثانیه رکورد کند. البته برای طرفداران اسلو-موشن نیز امکان ضبط ویدئوهای 720p با سرعت 200 فریم بر ثانیه پدید آمده است.

rollei4

Actioncam 430 دارای حسگری 12 مگاپیکسلی ساخت سونی می‌باشد و لنزی با زاویه دید 180 درجه روی آن را پوشانده است. این دوربین اکشن به یک نمایشگر 2 اینچی از نوع TFT نیز مجهز است که رزولوشن تصویر 320×240 پیکسل را ارائه می‌دهد. با استفاده از این نمایشگر می‌توان تنظیمات مربوط به دوربین را به راحتی هرچه بیشتر انجام داد و از وضعیت شارژ باتری یا موارد مشابه آگاهی یافت.

rollei3

دوربین Actioncam 430 دارای امکان کنترل از طریق اپلیکیشن موبایل و یا کنترل راه دور از طریق ریموت جانبی می‌باشد که البته می‌توان آن را بر روی مچ بست. برد این ریموت که در داخل جعبه محصول وجود دارد در حدود 15 متر اعلام شده است. این دوربین اکشن ضدآب نیست ولی کیس محافظی برای آن طراحی شده که قابلیت ضدآب بودن تا عمق 40 متری را به آن می‌بخشد. نکته جالب توجه اینجاست که این دوربین با اکثر لوازم جانبی گوپرو سازگار بوده و قیمت 275 دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.