خبرهایی از نسخه جدید دوربین سونی RX1R

0 1,472

این روزها کاملاً قطعی به نظر می‌رسد که سونی در آینده‌ای نزدیک از نسخه‌ جدید و سوم دوربین‌های RX1R یعنی RX1R III رونمایی خواهد کرد. مسئولین سونی از معرفی این دوربین در فستیوال NAN 2017 به تاریخ ۲۳ آوریل خبر داده‌اند.سونی به تازگی کد تجاری WW620081 را نیز به ثبت رسانده است که انتظار می‌رود متعلق به این دوربین جدید باشد. البته شایعاتی نیز از ژاپن به گوش می‌رسد که دوربین‌هایی همچون A9 یا A7III نیز به همراه دو لنز و یک دوربین فیلم‌برداری جدید در ۲۳ آوریل معرفی خواهند شد. تا آن موقع باید منتظر ماند و دید که سونی برای طرفداران خود چه غافلگیری‌هایی را در نظر گرفته است.

یکی از ویژگی‌های که به دوربین Sony RX1R III نسبت می‌دهند قابلیت تصویربرداری با رزولوشن 4K است. این در حالی است که دوربین کامپکت RX1R II از این قابلیت برخوردار نیست. البته که فیلم‌برداری با رزولوشن 4K در میان دوربین‌های کامپکت سونی ویژگی‌ جدید به شمار نمی‌آید ولی در خانواده دوربین‌های RX1R یک تمایز و پیشرفت رو به جلو به حساب می‌آید. از دیگر تفاوت‌های که احتمالاً در RX1R III نسبت به نسخه قدیمی‌تر باید شاهد آن باشیم بهبود عملکرد پردازشگر و ارتقای منظره‌یاب آن است.

پاسخ قطعی تمام شایعاتی که در مورد آن بحث شد را تنها زمان می‌تواند بدهد؛ بنابراین باید تا چند روز آینده منتظر ماند تا همه‌چیز مشخص شود.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.