Sandisk برنده شد! 512 گیگابایت

0 1,576

شرکت Sandisk از کارت حافظه 512 گیگابایتی خود پرده‌برداری کرد. این شرکت جزء اولین شرکت‌هایی است که توانسته است کارت حافظه‌ای با این میزان ظرفیت عظیم تولید کند. مطالب بیش‌تر در مورد مشخصات این کارت حافظه را در ادامه این پست بخوانید.

Sandisk-512GB

این کارت حافظه از نوع Extreme Pro UHS-I SDXC است و در ضمن داشتن حجم فوق‌العاده بالا، از آخرین فن‌آوری شرکت Sandisk در نقل‌وانتقال داده‌ها استفاده می‌کند. سرعت این کارت به کلاس UHS Class 3 تعلق دارد و برای فیلم‌برداری در قالب 4K بسیار مناسب است. سرعت ذخیره‌سازی اطلاعات بر روی این کارت حافظه 90مگابایت در ثانیه و سرعت بازخوانی اطلاعات از آن 95 مگابایت در ثانیه است. بنابراین، سرعت نوشتن و خواندن اطلاعات نسبت به کارت‌های حافظه معمولی به ترتیب 600 و 633 برابر افزایش‌یافته است. این محصول از عهده عکاسی مستمر (Burst Mode) بر روی دوربین‌های DSLR برمی‌آید. اگر قصد دارید با قالب سنگین 4K Ultra HD یا ‌Full HD فیلم‌برداری کنید، از این محصول شرکت Sandisk غافل نشوید.

در ساخت این کارت حافظه از فن‌آوری‌های خاص شرکت Sandisk استفاده‌شده است. این کارت حافظه مجهز به مکانیزم Advanced Wear Leveling موتور Error Correction Code است. به لطف این فن‌آوری‌ها اطلاعات برای مدت بیش‌تری و با اطمینان بیش‌تری در دسترس خواهند بود. افزون بر این‌ها، با خرید این کارت حافظه می‌توانید تا یک سال از نرم‌افزار RescuePro Data به‌صورت رایگان استفاده کنید. به کمک این نرم‌افزار می‌توانید آخرین فایل‌های پاک‌شده از روی حافظه را بازیابی کنید. مانند سایر کارت‌های حافظه Sandisk، این محصول نیز در برابر اشعه ایکس، دما و رطوبت مقاوم است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.