مسابقه عکاسی هوایی DJI

0 1,093

 

نزدیک به یک سال پیش شرکت DJI سازنده تجهیزات جانبی تصویربرداری و درون‌ها، وب‌سایتی را راه‌اندازی کرد که کاربران این تجهیزات بتوانند عکس‌ها و ویدئو‌هایی را که با تجهیزات پرنده‌شان می‌گیرند در آن به اشتراک بگذارند. ایده این وب‌سایت بسیار خلاقانه بود. اینکه کاربران با محوریت تصاویر و ویدئو‌های سه‌بعدی بتوانند حاصل کار خودشان را با هم به اشتراک بگذارند و در گروه‌های مختلف به معرفی ترفند‌ها، تجربیات، نیاز‌ها و دستورالعمل‌ها و غیره بپردازند. درواقع SkyPixel قصد دارد به یک شبکه اجتماعی کاربران تجهیزات پرنده تبدیل شود.


aa
اما پیشتر هم وب‌سایت‌هایی مانند Youtube امکان اشتراک ویدئو را به کار گرفته بود. تفاوت مهم در نوع محتوای منتشر شده است. در دستور کار وب‌سایت SkyPixel آمده است که در صورتی که نمای ویدئو یا تصویر منتشرشده، نمای هوایی (Aerial View) نباشد، حتی اگر هم با تجهیزات هوایی گرفته شده باشد، باز هم امکان انتشار روی این وب‌سایت را ندارند. به‌جز این محدودیت، SkyPixel تفاوتی با وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی دیگر ندارد. در اینجا هم کاربران می‌توانند یک شناسه رایگان بسازند، ویدئوهایشان را تگ گذاری کرده و آپلود کنند، ویدئو‌های دیگر را جستجو و تماشا کنند، صفحات کاربران دیگر را دنبال کنند، کامنت بگذارند، … و دقیقه همان تجربه شبکه‌های اجتماعی را در اینجا نیز داشته باشند.

 

1200x480
SkyPixel برای جلوگیری از انتشار محتوای غیراخلاقی یا هرگونه ویدئویی که مخالف سیاست‌های کاری این وب‌سایت باشد، تمامی ویدئو‌ها را قبل از انتشار بررسی می‌کند. البته از آنجا که ممکن است حتی با بازدید ویدئو‌ها، باز هم برخی از موارد مانند استفاده از موسیقی دارای کپی‌رایت یا محتوای تبلیغاتی در ویدئو‌ها دیده شود، کاربران می‌توانند به محض مشاهده موارد خلاف قوانین، آن را به بخش بازرسی سایت گزارش دهند.
سایت SkyPixel برای سالگرد تأسیس خود، مسابقه‌ای را برگزار کرده است که قرار است بهترین ویدئو‌های منتشرشده توسط کاربران را انتخاب کند. مسابقه‌ای که درواقع از سوی خود شرکت DJI پشتیبانی می‌شود و جوایز ارزنده‌ای نیز برای آن در نظر گرفته شده است. جوایز این مسابقه توسط اسپانسر‌هایی مانند شرکت ادوبی و زایس ارائه می‌شوند و جایزه اصلی این مسابقات نیز یک DJI Inspire 1 RAW و همچنین محصول جدید این شرکت DJI Osmo است.

 

1920x1920

 

 

اگر شما هم جزو کاربران تجهیزات هوایی هستید این فرصت را از دست ندهید. تنها ویدئو‌هایی که تا 26 دسامبر (5 دی‌ماه) ارسال شوند در مسابقه شرکت داده می‌شوند. این فرصت را از دست ندهید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.