سونی یک هدست بی‌سیم بلوتوث‌دار معرفی کرد

0 1,868

در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال در بارسلون اسپانیا، شرکت سونی در کنار معرفی گوشی‌های هوشمند خود یک هدست بی‌سیم نیز معرفی کرد که با استفاده از بلوتوث کارمی کند. این هدست دارای یک دستگاه بی‌سیم مادر و کنترل کننده نیز می‌باشد که از آن می‌توان در داخل خودرو برای تامین ایمنی بیشتر در حین رانندگی استفاده کرد. این هدست که با عنوان ” گوش اکسپریا” نیز شناخته‌شده است نسل جدیدی از هدست های بی سیم است که از امتیازات ویژه‌‌ای نسبت به همتایان خود برخوردار است.

با اتصال این هدست به گوشی بصورت بی سیم، بدون اینکه نیازی به برداشتن گوشی داشته باشید، می‌توانید به اطلاعاتی مرتبط با کارتان از قبیل برنامه‌ی کاری، وضعیت‌آب‌وهوا و اخبار روز دسترسی پیدا کنید. یکی دیگر از کاربردهای این هدست در اتصال به گوشی اسمارت فون، امکان بهره گیری از موتور جست وجوگر صوتی سونی است که تنها با یک دستور شفاهی می‌توانید نیازتان  را برآورده نمایید. به عنوان مثال می‌توانید به صورت صوتی دستور دهید تا تلفن همراهتان یک شماره برایتان بگیرد، در اینترنت مطلبی را جستِ‌وجو کند، پیامی را برایتان تایپ نماید یا در موقعیت‌یابی از طریق موبایل به شما کمک کند.

RM-X7BT (1)

هدست را از طریق قابلیت NFC یا بلوتوث می‌توانید به اسمارت فون خود وصل نموده و ارتباط بین گوشی و هدست را به ‌وسیله‌ی نرم‌افزار دستگاه میزبان مدیریت کنید.

گوشی‌هدست که در گوش قرار می‌گیرد بسیار وزن سبکی داشته و از نوعی ماده‌ی سیلیکونی نرم ساخته‌شده است تا هنگام استفاده برای مدت طولانی موجب آزار گوش نگردد.

باتری این هدست می‌تواند در طول یک‌روز کامل انرژی الکتریکی دستگاه را تامین نماید. این هدست همراه یک گیرنده و یک شارژر در جعبه‌ای فندک مانند عرضه‌ می‌شود که در هنگام نیاز براحتی می توانید دستگاه را با آن شارژ کنید.

از دیگر مزیت‌ها و مشخصه‌های مهم این محصول جدید که احتمالا RM-X7BT نامگذاری شود، این است که شما را قادر می‌سازد بصورت بی‌سیم فایل‌های صوتی یا موسیقی را از گوشی‌تان پخش نموده و گوش کنید. به طورکلی این محصول از دو جزء تشکیل شده است. یک آداپتور که امکان برقرای تماس بصورت hands-free و پخش صدا را امکان‌پذیر می کند و جزء دیگر یک کنترل‌کننده است که با استفاده از آن می‌توانید عملکردهای گوشی هوشمند خود را مخصوصا در حین رانندگی به آسانی مدیریت کنید. درنهایت استفاده از این محصول در هنگام رانندگی ایمنی بیشتری برایتان فراهم می‌کند.

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.