دوره‌ی ارسال آثار برای مسابقه‌ی عکاسی سونی ۲۰۱۸ آغاز شد

2 1,576

یازدهمین دوره‌ی مسابقه‌ی عکاسی سونی آماده‌ی دریافت آثار عکاسان شده است. مسابقه‌ی عکاسی سونی ۲۰۱۸ دارای سه گروه جدید نیز هست که برای افزایش خلاقیت در میان شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده‌اند.

امسال، جوایز نقدی این مسابقه توسط کمک‌هزینه‌های مالی برای تعدادی از عکاسان همراهی می‌شوند. کمک‌هزینه‌های ۷۰۰۰ دلاری به تعدادی از فینالیست‌ها در بخش حرفه‌ای اختصاص می‌یابند تا بتوانند از آن برای پروژه‌های آینده‌ی خود استفاده کنند. همچنین فینالیست‌های بخش دانش‌آموزی کمک‌هزینه‌های ۳۵۰۰ دلاری را برای پروژه‌های خود دریافت خواهند کرد.

در بخش حرفه‌ای، دسته‌های مفهومی و زندگی روزمره با گروه‌های خلاقانه و اکتشاف جایگزین شده‌اند. بخش جوانان نیز حال و هوای «محیط شما» را به خود گرفته است.

بخش آزاد مسابقه‌ی عکاسی سونی ۲۰۱۸ با همان ۱۰ گروه سال گذشته به کار خود ادامه خواهد داد و مکانی برای ارائه‌ی تک‌عکس‌ها به جای پروژه‌ها است.

در تمامی بخش‌ها، فینالیست‌ها تجهیزات عکاسی سونی را دریافت خواهند کرد، درحالی‌که برندگان بخش حرفه‌ای جایزه‌ی نقدی ۲۵۰۰۰ دلاری را به خود اختصاص می‌دهند. برنده‌ی بخش آزاد نیز جایزه‌ی نقدی ۵۰۰۰ دلاری را دریافت می‌کند.

دانش‌آموزان باید تا ۴ دسامبر ۲۰۱۷ آثار خود را ارائه کنند، درحالی‌که شرکت‌کنندگان در بخش آزاد و جوانان می‌توانند آثار خود را تا ۴ ژانویه‌ی ۲۰۱۸ عرضه نمایند. دریافت آثار در بخش حرفه‌ای نیز در ۱۱ ژانویه‌ی ۲۰۱۸ متوقف خواهد شد. مراسم اهدای جوایز در آپریل ۲۰۱۸ برگزار می‌شود و عکس‌های فینالیست در نمایشگاهی در لندن به نمایش درخواهند آمد.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه‌ی عکاسی سونی ۲۰۱۸ می‌‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

2 نظرات
  1. علی اصغر اظهاری خوش کار می‌گوید

    خیلی عالی این مسابقه،من تا حالا توفیق نداشتم در مسابقه شرکت کنم،یک پیشنهاد دارم،اگه میشه عکس های ارسالی رو نقد کنید،یعنی سایتی یا بخشی اختصاص داده شودبه نقد عکس های ارسالی،ممنون از لطفتون،موفق باشید و خسته نباشید به دست اندر کاران

    1. آرش غفاری می‌گوید

      با سلام.
      امیدواریم که امسال بتوانید در این مسابقه شرکت کنید و موفق هم باشید. متاسفانه در حال حاضر امکان نقد عکس‌های ارسالی مخاطبین را نداریم، ولی با تشکر از پیشنهاد شما قطعاً در برنامه‌های آینده این مورد را در نظر خواهیم داشت و امیدواریم که بتوانیم آن را اجرا کنیم.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.