اختصاص ۴۸ درصدی سهم فروش دوربین‌های سونی به دوربین‌های مخصوص ولاگ

0 354

آیا دوربین‌های ولاگ می‌توانند بازار فروش دوربین‌ها را نجات دهند؟ نیمی از فروش دوربین‌های سونی در بازار داخلی ژاپن، مربوط به دوربین‌های سری جدید مخصوص ولاگ این شرکت است.

دوربین‌های سری ZV سونی

اختصاص نیمی از سهم فروش دوربین‌های سونی به دوربین‌های سری جدید مخصوص ولاگ این شرکت، خبری تعجب‌آور برای بسیاری از علاقه‌مندان دنیای دوربین‌ها است. با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط کمپانی سونی، دوربین‌های سری ZV که در ژاپن با عنوان Vlogcam عرضه شده‌اند، ۴۸.۲ درصد کل فروش دوربین‌های سونی را از آن خود کرده‌اند که این مقدار ازنظر ارزش مادی برابر با ۳۳.۹ درصد فروش دوربین‌های این شرکت است.

افزایش سهم فروش سری ZV از زمان معرفی این سری ادامه داشته است. در زمان عرضه دوربین ZV-1 اولیه، سهم فروش تعدادی این دوربین به‌تنهایی ۱۴.۲ و ازنظر ارزش مادی ۲۰.۵ درصد از کل فروش دوربین‌های سونی بوده است. در ادامه با عرضه دوربین ZV-E10 سهم فروش این سری به ترتیب به ۲۵ و ۲۸.۸ درصد رسید. با وجود محبوبیت این سری از دوربین‌ها، کمپانی سونی اقدام به تولید مدل‌های بیشتری ازجمله ZV-1، ZV-E10، ZV-E1 و ZV-1 II در این سری کرد.

به گفته سونی دلایل محبوبیت این سری از دوربین‌ها را می‌توان قیمت منطقی و علاقه‌مندی افرادی که تابه‌حال دوربین نخریده‌اند و علاقه به تولید محتوای ویدیویی دارند به این سری دانست.

منبع digitalcameraworld
نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.