عکس‌های لو رفته از جدید‌ترین گوشی سونی PP10

0 1,197

در آستانه‌ی کنگره‌ی جهانی موبایل 2016 در شهر بارسلون اسپانیا، بیشترین نگاه‌ها روی اخبار و رویدادهایی متمرکزند که شرکت های سامسونگ و ال‌جی می‌خواهند درباره‌ی نسل جدید اسمارت‌فون‌های خود یعنی گلکسی S7 و ال‌جی G5 منتشر‌نمایند. اما بهر‌‍حال دراین بین شرکت‌های دیگری هم از تولیدکنندگان اسمارت فون (تلفن‌‌های هوشمند) هستند که ممکن است برای ماه های آینده بخواهند از محصولات جدید خود رونمایی کنند و برای کنگره‌ی جهانی موبایل امسال حرف زیادی برای گفتن نداشته ‌باشند. شرکت HTC از نخستین شرکت‌هایی است که انتظار می‌رود نسل جدید گوشی‌های سری One M را با عنوان One M10 در این نمایسشگاه معرفی کند و احتمالا شرکت بعدی که سروصدایی به پاکند سونی است.

شرکت سونی در یک سال گذشته اوضاع آشفته‌ای را تجربه نموده وبا چالش‌هایی مواجه بوده است مخصوصا بعد از عرضه‌ی گوشی Xperia Z5 این شرکت مورد انتقادات زیادی از جانب بازاریان ومشتریان موبایل قرار گرفت وبعد از آن نیز، همه‌ منتظرند ببیند چه مدت طول می‌کشد تا سونی جایگاه مطمئن خود را در بازار بازیابد و برای سال 2016 چه‌برنامه‌های جدیدی پیش‌رو دارد. در حالیکه با شایعاتی درباره‌ی معرفی یک گوشی جدید با نام احتمالی ” Xperia PP10” روبه‌رو هستیم شاید بد نباشد اخبار جدید رونمایی‌های شرکت سونی را در کنگره‌ جهانی موبایل امسال دنبال کنیم.

اولین تصویر از این گوشی توسط «اوان بلس» صاحب اشتراک توییتر @evleaks به اینترنت راه‌یافته است اما هنوز مشخص نیست PP10 نام نهایی موبایل بعدی سونی خواهد بود یا اینکه این عنوان ، اسم رمزی داخلی یا شماره مدل آن به حساب می‌آید، همان‌طور که در تصویر لو رفته از این گوشی مشخص است، ظاهر این گوشی و محل قرارگیری دکمه‌ها، بسیار شبیه به Z5  Xperia  است. البته مانند همیشه طراحی زیبای سونی در این گوشی قابل‌توجه است. متأسفانه اطلاعات کاملی در مورد این گوشی هوشمند منتشرنشده و نویسنده خبر نیز در تویت خود عنوان نکرده است که این گوشی در مراسم فردا صبح سونی رونمایی خواهد شد یا خیر و می‌بایست منتظر بمانیم تا مشخص شود در آن روز از اسمارت فونی که در بالا به آن پرداختیم رونمایی رسمی به عمل خواهد آمد یا خیر.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.