نمایش عمومی Vuze VR 3D 360 در Photokina

0 1,295

غرفه کمپانی HumanEyes Technologies در نمایشگاه photokina 2016 ساعات بسیار شلوغی را پشت سر می‌گذارد. این کمپانی اولین نمونه‌های محصول جدید خود موسوم به Vuze VR 3D 360 را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داد. البته این دوربین اواسط امسال در کن معرفی شد ولی به نمایش عمومی درنیامده بود. این دوربین با برخورداری از ۸ لنز در زوایای مختلف قادر است تصاویری 360 را به ثبت برساند.

vuze2

این دستگاه کوچک که اندازه آن تقریباً برابر با کف دست است با زاویه دید ۳۶۰ درجه تصاویر را به صورت 3D به ثبت می‌رساند. البته این دوربین خارق‌العاده امکان ثبت تصاویر 2D با کیفیت 4k را نیز دارد. هر لنز Vuze VR 3D زاویه دیدی برابر با ۱۲۰ درجه افقی و ۱۸۰ عمودی را پوشش می‌دهد. در کنار این دوربین یک سه‌پایه کوچک نیز در نظر گرفته شده است. این سه‌پایه به راحتی در حالات مختلف تنظیم می‌شود تا پایدار‌ترین تصویرهای سه‌بعدی توسط Vuze VR 3D 360 ثبت شوند.

camera

دوربین فوق تنها با یک دکمه ساده روشن و شروع به تصویربرداری می‌کند و تنظیمات آن به‌واسطه یک اپلیکیشن که بر روی تلفن‌های هوشمند قابل نصب است، کنترل می‌شود. با این اپلیکیشن همچنین می‌توان تصاویر ضبط شده را مرور کرده و به مدیریت آن‌ها پرداخت.

ادیت و تنظیم فیلم‌های رکورد شده را می‌توان با مک یا ویندوز انجام داد و تصاویر سه‌بعدی نهایی را می‌توان با هدست VR مشاهده کرد. این دوربین در آینده‌ای نزدیک با قیمت حدودی ۸۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

vuze1

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.