دوربین ورزشی DJI مدل Osmo Action

نام تجاری:
  • حسگر CMOS با اندازه "1/2.3
  • گشودگی دیافراگم f/2.8
  • فیلم‌برداری 4K/60
  • نمایشگر لمسی در پشت و جلوی دستگاه
  • حساسیت ایزو ۳۲۰۰
  • لرزشگیر دیجیتال تصویر
  • ضدآب تا عمق ۱۱ متری
  • ضد ضربه تا ارتفاع ۱.۵ متری
  • وای‌فای و بلوتوث
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
19732
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

دوربین ورزشی DJI مدل اوزمو اکشن، یک دوربین ورزشی بسیار قدرتمند و خوش‌ساخت است که توسط کمپانی خوش‌نام DJI طراحی و تولید شده است. این محصول را می‌توان جدی‌ترین رقیب دوربین‌های گوپرو دانست و در برخی موارد حتی عملکردی بهتر از این دوربین‌ها نیز از خود نشان می‌دهد.

DJI Osmo Action از یک حسگر CMOS با قطع ۲.۳/۱ اینچ بهره می‌برد و کنار آن از یک لنز با گشودگی دهانه f/2.8 استفاده شده است. لنز فوق از نوع واید بوده و زاویه دید ۱۴۵ درجه‌ای را برای شما همراه خواهد داشت. بدین ترتیب می‌توانید بدون نگرانی بابت کادربندی به فیلم‌برداری بپردازید. ویژگی‌ای که در دوربین‌های ورزشی از اهمیت بالایی برخوردار است.

دوربین فوق دارای قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K HDR و با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه است. همچنین می‌تواند تا فیلم‌برداری اسلوموشن 1080p را با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه انجام دهد. از ویژگی‌های مهم این محصول لرزش گیر به‌کاررفته در آن است که با نام DJI RockSteady شناخته می‌شود. این لرزشگیر الکترونیکی قادر است تا اثرات ناشی از لرزش دوربین را به‌خوبی خنثی کرده و ویدئویی با وضوح بالا را برای شما ثبت نماید. این لرزشگیر همچنین در حالت‌های هایپرلپس و تایم‌لپس نیز قابل‌استفاده خواهد بود.

در بخش عکاسی این دوربین می‌تواند تصاویری با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل و فرمت JPG را برای شما ثبت کند. عکاسی پرتره از دیگر قابلیت‌هایی است که این دوربین در اختیار شما قرار خواهد داد. برای استفاده از این قابلیت کافی است دوربین را ۹۰ درجه بچرخانید تا دستگاه به‌صورت خودکار به حالت پرتره تغییر حالت دهد.

زمانی که در حال فیلم‌برداری با دوربین ورزشی DJI مدل Osmo Action هستید، می‌توانید از حالت فیلم‌برداری HDR با کیفیت 4K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه نیز بهره ببرید. در این حالت تمایز بین نواحی تاریک و روشن تصویر به میزان قابل‌توجهی بهبود خواهد یافت.

در بخش ذخیره‌سازی، این دوربین دارای درگاه کارت‌های حافظه microSD است که به کاربر امکان استفاده از کارت‌های حافظه تا حداکثر ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت را خواهد داد. حداقل سرعت نوشتن برای کارت‌های حافظه مورداستفاده در این دوربین برابر ۳۰ مگابایت بر ثانیه خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوربین، برخورداری از ۲ نمایشگر در بخش جلویی و پشتی آن است. بدین‌ترتیب برای کادربندی می‌توانید از نمایشگر موجود در بخش جلویی دوربین استفاده کنید که دارای پنل رنگی و رزولوشن مناسبی برای این کار است. این صفحه نمایش دارای اندازه ۱.۴ اینچ و رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل و نمایشگر اصلی دوربین نیز دارای سایز ۲.۲۵ و رزولوشن ۶۴۰ در ۳۶۰ پیکسل می‌باشد. نکته بسیار مهم اینکه هر دو این نمایشگرها دارای قابلیت استفاده لمسی می‌باشند.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به ایزو ۳۲۰۰، میکروفن دوگانه، اسپیکر دوگانه و باتری قابل‌تعویض لیتیوم-پلیمر نام برد. همانطور که از یک دوربین ورزشی انتظار می‌رود، این محصول هم ضد آب است و می‌تواند تا عمق ۱۱ متری در آب فرو رود. همچنین تا ۱.۵ متر در برابر ضربه مقاومت دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
19732
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم