کیف رودوشی Think Tank Photo Retrospective 20

نام تجاری:
  • مناسب حمل یک دوربین DSLR حرفه ای متصل به لنز 70-200mm f/2.8
  • قابلیت حمل یک بدنه DSLR به همراه 2 تا 4 لنز
  • مکانیزم بی صدای باز و بسته شدن درب کیف
  • درب اصلی محتویات کیف را پنهان می کند
  • نظم دهنده داخلی برای حمل لوازم جانبی
  • جداکننده های قابل تنظیم داخلی
  • جیب بیرونی برای قرار دادن بدنه دوربین DSLR
  • محفظه پشتی برای قرار دادن مدارک، جیب های کناری
  • به همراه کاور باران
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
22909
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

کیف رودوشی Think Tank Photo Retrospective 20 که به رنگ مشکی عرضه شده است، یک کیف ساده و کوچک برای عکاسانی است که تجهیزات آن ها شامل یک دوربین DSLR با لنز متصل 70-200mm f/2.8 می شود. البته می توان بدنه دوربین DSLR را به طور جداگانه و به همراه 2 تا 4 لنز دیگر در محفظه اصلی این کیف قرار داد. جداکننده های داخلی این کیف قابلیت شخصی سازی دارند تا تجهیزات مورد نیازبه بهترین شکل در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

درب اصلی کیف به گونه ای طراحی شده که کل کیف را پوشش می دهد و از دیده شدن محتویات کیف، آن را در امان می دارد. نحوه باز و بسته شدن این کیف به لطف استفاده از فناوری Sound Silencer کاملا بی صدا انجام می شود تا صدای آزار دهنده چسب کیف دیگر مزاحم سایر افراد نباشد. این ویژگی برای محیط هایی که رعایت سکوت در آن ها الزامی است، مانند دادگاه، مراسم های رسمی، سخنرانی ها و مسابقات شطرنج بسیار کارامد است.

در داخل کیف رودوشی Think Tank Photo Retrospective 20 نظم دهنده مخصوصی برای قرا گیری دفترچه یادداشت، میکروفون یا یک بسته کوچک دستمال کاغذی تعبیه شده است. دو جیب نایلونی نیز در داخل برای قرار دادن فلش مموری و سایر لوازم جانبی کوچک وجود دارند.

در قسمت بیرونی، یک جیب با امکان افزایش حجم طراحی شده که فضای کافی برای نگهداری از بدنه یک دوربین DSLR را در اختیار کاربران قرار می دهد. در قسمت پشتی نیز یک جیب عریض برای حمل مدارک کاغذی، نقشه یا دفتر یادداشت تعبیه شده است. حلقه های کشی نیز برای متصل کردن گیره های مختلف برای آویزان کردن کیسه های کوچک یا کلید نیز برای این کیف در نظر گرفته شده است. دو جیب در طرفین این محصول برای حمل بطری کوچک آب معدنی یا شو مانت های کوچک مناسب است. در قسمت زیر درب کیف نیز یک نگهدارنده کارت ویزیت وجود دارد.

دستگیره حمل این کیف قابل جدا شدن است و برای قسمت بند شانه ای نیز از مواد ضد لغزش استفاده شده تا موقعیت کیف به هنگام حمل و قدم زدن ثابت باشد. در تمام طول پد شانه نیز از بالشتک های تنفس پذیر استفاده شده تا آسودگی بیشتری را به هنگام استفاده به ارمغان بیاورد.

برای محافظت کامل از محتویات کیف رودوشی Think Tank Photo Retrospective 20، یک کاور باران به همراه آن عرضه شده که به سرعت قابل نصب بر روی آن است. این کاور به گونه ای طراحی شده که دستگیره و بند شانه ای قابل دسترس باشند اما امنیت کیف و محتویات آن همچنان حفظ شود.

بخش بیرونی این محصول با هدف جلب نکردن توجه به کیف دوربین طراحی شده و کاملا ساده است تا با خیال راحت بتوان تجهیزات گران قیمت را حمل کرد.

سیستم Sound Silencer در قسمت درب اصلی کیف برخلاف کیف های دوشی معمولی صدای آزاردهنده باز شدن چسب را ندارد.

جایگاه شفاف مخصوص قرار دادن کارت شناسایی یا کارت ویزیت در زیر درب اصلی کیف قرار داده شده.

پنل های قلاب دار برای سفت کردن درب کیف طراحی شده اند تا تجهیزات ارزشمند عکاسی در امنیت کامل باشند.

یک جیب مجهز به نظم دهنده نیز در داخل محفظه اصلی کیف طراحی شده است تا فضای مناسبی برای نگهداری از لوازم جانبی کوچک و مهم عکاسی ایجاد کند.

تمامی جدا کننده های این کیف قابل خارج کردن از کیف هستند تا طبقه بندی آن به سادگی برای نیاز کاربر قابل شخصی سازی باشد.

در بخش محفظه اصلی دو جیب نایلونی در هر طرف وجود دارند و برای نگهداری از فلش مموری یا تجهیزات مشابه مناسب هستند. یک بند حلقه ای نیز برای سفت کردن محتویات داخل آن ها در نظر گرفته شده است.

جیب بیرونی این کیف در قسمت جلویی آن قرار دارد و برای حمل بدنه یک دوربین DSLR مناسب است.

یک جیب عریض در قسمت پشتی کیف در نظر گرفته شده تا حمل مدارک کاغذی، نقشه یا دفتر یادداشت نیز ممکن باشد.

دستگیره کیف قابل جدا شدن است.

بند شانه ای این کیف برای راحتی بیشتر به پد های بالشتک دار مجهز شده و از مواد ضد لغزش برای ساخت آن استفاده شده تا نحوه قرار گیری آن بر روی شانه راحت و ثابت باشد.

حلقه های دو طرف این کیف برای آویزان کردن کیسه های کوچک یا کلید مناسب است.

جیب های کناری در هر دو طرف کیف در نظر گرفته شده تا بتوان بطری کوچک آب معدنی یا تجهیزات کوچک شو مانت را در آن ها قرار داد.

کاور باران این کیف در قسمت درزها کاملا مقاوم در برابر نفوذ آب است و به گونه ای طرحی شده که بند شانه ای یا دستگیره را نپوشاند. با این حال امنیت محتویات کیف حفظ می شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
22909
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم