مسابقات عکاسی در Monochrome Awards

0 1,244

در سال‌های اخیر برگزاری مسابقات عکاسی درزمینه‌های مختلف رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است و دستخوش تغییرات زیادی همچون نحوه برگزاری، نوع داوری و انتخاب بهترین عکس به عنوان برنده مسابقات عکاسی شده است. علت عمده این تغییرات، خارج شدن این دست مسابقات از آتلیه‌ها و گالری‌های عکاسی و ورود آن‌ها به وب‌سایت‌های معتبر است.

عقاب دم سفید در حال شکار ماهی از آبگیر Flatanger در کشور نروژ
شکار – عکاس Kim Abel

وب‌سایت Monochrome Awards یکی از وب‌سایت‌های موفق و تشویق‌کننده در این زمینه است. مسابقات عکاسی این وب‌سایت درزمینهٔ  سیاه‌سفید و در موضوعات مختلف می‌باشد. از ویژگی این مسابقه تقسیم‌بندی آن به دو گروه مبتدی و حرفه‌ای می‌باشد که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید در سطحی عادلانه به رقابت با عکاسان دیگر بپردازید. همچنین گستردگی موضوعی در این مسابقه دست عکاسان را به‌طور کامل باز گذاشته است تا بتوانند آزادانه به رقابت بپردازند.

طوفان عظیم در دشتی آفریقا
طوفان Masai – عکاس Karen Lunney

شرایط شرکت در این مسابقه به شرح زیر می‌باشد:

  • افراد شرکت‌کننده می‌بایست بالای 18 سال بوده و در تیم داوری این مسابقات نباشند.
  • تمامی عکس‌های ارسالی برای شرکت در مسابقه می‌بایست در قالب سیاه‌سفید باشند. (وجود فیلتر Sepia، Selenium و … منعی ندارد.)
  • هیچ‌گونه محدودیتی در  مورد تاریخ و زمان عکس گرفته‌شده وجود ندارد.
  • عکس‌های ارسالی می‌بایست بدون لوگو و امضا عکاس باشد.
  • فرمت فایل‌های ارسالی JPEG بوده و ابعاد آن نباید از 900 پیکسل بیشتر باشد.
  • داورهای این مسابقه به‌صورت منتخب بوده و تمامی تصاویر ارسالی درزمینهٔ هنری، مفهومی و تکنیکی موردبررسی قرار خواهند گرفت.
 هرج و مرج مهاجرت گله گورخرها در آخر ماه آگوست، در قلب پارک ملی Masai Mara در کنیا
برای جنگیدن برو – عکاس Panos Laskarakis

جوایز این مسابقه معتبر، مرتبط با سطح انتخابی شما می‌باشد؛ نفر اول در سطح حرفه‌ای 2000 دلار آمریکا و سطح مبتدی 1000 دلار آمریکا علاوه بر مدرک معتبر این موسسه دریافت خواهند کرد. نفرات دوم و سوم نیز دست‌خالی بر نخواهند گشت، عکس‌ها و نام‌های آنان در سالنامه این موسسه چاپ خواهد شد،  نام آن‌ها در صفحات اجتماعی این موسسه نیز قرار خواهد گرفت و مدرک معتبری نیز بدان‌ها داده خواهد شد.

برای ثبت‌نام در این وب‌سایت می‌بایست به لینک زیر مراجعه کنید و پس از تکمیل مشخصات فردی خود، عکس‌های موردنظر خودتان را ارسال کنید. آخرین‌مهلت برای شرکت در این مسابقه عکاسی 9 جولای (JULY 9)  می‌باشد.

/https://monoawards.com/auth/login

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.