زمان عرضه آیفون های جدید مشخص شد!

زمان معرفی آیفون های جدید 2018 از طریق شریک ایتالیایی اپل مشخص شد.

0 1,861

زمان بسیار کمی تا برگزاری کنفرانس سالانه اپل و معرفی آیفون های جدید و محصولات دیگرباقی مانده است. در اخبار و شایعات منتشر شده تا به امروز، اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه موبایل هایی به اصطلاح، تمام نمایشگر منتشر نشده است. همانطور که می دانید در کنفرانس امسال قرار است از سه مدل آیفون جدید رونمایی شود. با توجه به کنفرانس های سال های گذشته و با تعیین تاریخ برگزاری مراسم معرفی دستگاه های جدید، پیش بینی تاریخ عرضه این محصولات آن چنان کار سختی نیست. به تازگی اطلاعاتی از طریق یکی از شرکای ایتالیایی اپل منتشر شده، و باید دید تا چه حد به انتظارات نزدیک است.

این شرکت اروپایی از طریق ایمیل به کارمندان خود اطلاع داده، که از روز 21 الی 27 سپتامبر، حجم کاری بیشتری به نسبت زمان های دیگر خواهند داشت. اگرچه در ایمیل های ارسالی به کارمندان اشاره مستقیم به نام آیفون های جدید اپل نشده است اما موضوع ایمیل تایید می کند که این حجم کاری خارج از برنامه مرتبط به عرضه محصولات اپل است.

آیفون های جدید 2018
متن ایمیل شرکت ایتالیایی

با بررسی شواهد و اخبار منتشر شده، پیش بینی این موضوع کار سختی نیست که عرضه آیفون Xs ، آیفون Xs Plus  و آیفون Xc از روز سی ام شهریورماه در ایتالیا آغاز خواهد شد. اگر این فرضیه درست داشته باشد، انتظار می رود پیش فروش آیفون ها از 14 سپتامبر (21 شهریورماه) آغاز شود. این برنامه ریزی کاملا به نحوه عرضه آیفون 8 و 8 پلاس شباهت خواهد داشت. سال گذشته موبایل هایی که در تاریخ 12 سپتامبر معرفی شدند، در 15  سپتامبر برای پیش خرید در دسترس قرار گرفتند و یک هفته بعد از آن، تحویل داده شد.

لازم به ذکر است که یکی از مدل های آیفون امسال با کمی تاخیر به نسبت دو موبایل دیگر روانه بازار خواهد شد. انتظار می رود این زمان کوتاهتر از میزان تاخیر در روانه شدن آیفون10 باشد. سال گذشته iPhone X با تاخیر زیادی روانه بازار شد.

شرکت اپل فردا شب از محصولات دیگری همچون اپل واچ سری 4 و آیپد پرو 2018 نیز رونمایی خواهد کرد.

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.