سامسونگ گلکسی بادز ۲؛ سبک و خوش‌صدا با قیمت مناسب

0 1,858

بالأخره هندزفری بی‌سیم جدید سامسونگ یعنی Galaxy Buds 2 هم از راه رسید. در نگاه اول، قابلیت حذف نویز فعال، حداکثر طول عمر باتری ۲۹ ساعته و وزن بسیار سبک این هندزفری، تمامی انتظارات از چنین محصولی را برآورده می‌کند. کیفیت و تفکیک صدای گوش‌نواز و رنگبندی جدید هم به جذابیت این محصول برای طیف وسیعی از کاربران اضافه می‌کند. اما آیا این جدیدترین نو‌آوری‌ها در زمینه هندزفری‌های بی‌سیم است؟

جواب این پرسش، خیر است. سامسونگ با معرفی گلکسی بادز ۲، جایگزینی برای گلکسی‌بادز پلاس ارائه کرده تا قدمی مثبت در زمینه تولید هندزفری‌های بی‌سیم کارامد و اقتصادی باشد. پس نباید انتظار فناوری‌های فوق پیشرفته یا نو‌آوری‌های شگفت‌انگیزی را از این محصول داشته باشیم. اگرچه تغییرات و بهینه‌سازی‌های زیادی در طراحی این ایربادز جدید رخ داده است.

معرفی گلکسی واچ ۴، جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ

کیفیت صدا

همکاری کمپانی پرآوازه AKG با سامسونگ همچنان ادامه دارد و صدای Galaxy Buds 2 نیز توسط این شرکت مهندسی شده است. درایورهای دوگانه پخش صدا، حالا صدای زیر و بم را به طور مجزا پخش می‌کنند تا تفکیک جزئیات صدا به خوبی انجام شود و شفافیت آن، هر شنونده‌ای را تحت تأثیر قرار دهد.

این گلکسی‌بادز جدید به فناوری حذف نویز فعال (ANC) مجهز شده که سبب کاهش سر و صدای محیط می‌شود و تمرکز شما را در هنگام شنیدن محتوای صوتی افزایش می‌دهد. قابلیت شنیدن صدای محیط (Ambient) نیز برای استفاده در مکان‌های شلوغ و پرخطر مناسب است. مثلا با استفاده از این ویژگی در هنگام دویدن یا دوچرخه سواری، صدای افراد و خودروها شنیده می‌شوند و از بروز تصادفات جلوگیری می‌شود.

میکروفون‌های با کیفیت و هوشمند

سامسونگ در این نسخه از Galaxy Buds، از دو میکروفون مجزا برای هر گوشی استفاده کرده است. این میکروفون‌ها نه‌ تنها برای حذف نویز محیط، بلکه برای حذف نویز صدای میکروفون در حین مکالمات نیز کاربرد دارند. به علاوه، یکی از بزرگترین دغدغه‌های افراد برای مکالمه با هندزفری‌های بی‌سیم، کیفیت پایین مکالمه آن‌هاست. سامسونگ با استفاده از هوش مصنوعی جدید و سیستم یادگیری ماشینی، اینبار به طور هوشمندانه‌ای صدای شما را از نویز محیط جدا کرده و کیفیت مکالمه دلپذیری را برای شما و مخاطبتان به ارمغان می‌آورد.

باتری بادوام

استفاده از ویژگی حذف نویز فعال یا اکتیو نویز کنسلینگ تأثیر زیادی بر طول عمر باتری هندزفری‌ها دارد. این ویژگی که به طور مداوم در حال حذف نویز محیط است، مصرف باتری بالایی دارد اما در Galaxy Buds 2 عمر باتری کاملا راضی کننده به نظر می‌رسد.

در حالت خاموش بودن قابلیت حذف نویز فعال، هرکدام از گوشی‌ها می‌توانند تا ۷.۵ ساعت به پخش موسیقی بپردازند. کیس شارژ نیز این مدت زمان استفاده را به ۲۹ ساعت می‌رساند. اگر ویژگی حذف نویز روشن باشد، هر کدام از گوشی‌ها تا ۵ ساعت و به همراه کیس شارژ تا ۲۰ ساعت قادر به پخش موسیقی هستند. این اعداد برای استفاده روزمره بسیار مناسب هستند.

طراحی کوچک، سبک و چشم‌نواز

سامسونگ گلکسی بادز ۲، سبک‌ترین هندزفری بی‌سیم ساخت این شرکت در تمام طول تاریخ فعالیت آن است. ابعاد آن به قدری کوچک است که به راحتی درون گوش مخفی می‌شود و وزن سبک آن باعث می‌شود تا قرار گرفتن آن را درون گوش احساس نکنید. این هندزفری بی‌سیم جدید در ۴ رنگ جدید عرضه شده که با رنگ‌های گوشی‌های جدید سامسونگ یعنی Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 همخوانی دارد. به علاوه، Galaxy Buds 2 در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است و گواهی IPX2 دارد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.