نمونه فیلم 4k گرفته شده با دوربین آیفون ۸ پلاس

1 2,831

متئو برتولی که به خاطر خلق تصاویر سینمایی با آیفون ۷ پلاس شهرت زیادی را کسب کرد به تازگی با دوربین آیفون ۸ پلاس تصاویر سینمایی جذابی با رزولوشن 4K گرفته تا کیفیت این موبایل در فیلم برداری تست شود. این تصاویر بر روی دست و در حال قدم زدن در خیابان‌های لس‌آنجلس ثبت شده‌اند.

این تصاویر سینمایی 2:40 4K همگی با دوربین آیفون ۸ پلاس و با فریم‌ریت‌های مختلف 24p, 48p و 60p گرفته شده و به غیر از چند پلان همگی در حالت دوربین روی دست گرفته شده و با نرم‌افزار Davinci Resolve 14 شده است.

برتولی در باره تست فیلم برداری آیفون ۸ پلاس می‌گوید:

من واقعاً از رنگ‌های مختلفی که این آیفون می‌توان در تصویر با دقت بالایی بازسازی کند، متعجب شده‌ام. داینامیک رنج دوربین نیز نسبت به آیفون‌های قبلی تا حد زیادی بیشتر شده است. دوربین دوم آیفون ۸ پلاس هم پیشرفت‌های زیادی داشته و حالا می‌توان در فیلم برداری نیز از آن استفاده کرد.

این ویدئو یکی از اولین نمونه‌های تصاویر 4k سینمایی گرفته شده با آیفون ۸ پلاس می‌باشد و به نظر می‌رسد که این گوشی برای فیلم‌برداری‌های حرفه‌ای از یک دوربین قدرتمند برخوردار است.

دقت رنگی، کانتراست و داینامیک رنجی که در تصاویر این ویدئو به چشم می‌خورد چیزی فراتر از توقع ما از یک گوشی موبایل است. به علاوه که آیفون ۸ پلاس به یک لرزشگیر اپتیکی نیز مجهز است تا لرزش دست هنگام فیلم‌برداری به کمترین میزان خود برسد و شاهد کادربندی‌هایی ثابت و با پایداری بالا باشیم.

اگر درباره کیفیت فوق‌العاده آیفون ۸ پلاس در فیلم هنوز در ذهن خود شک دارید کافی است که ویدئو زیر را مشاهده کنید:

1 نظر
  1. roozbeh می‌گوید

    حرف نداشت..

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.