فلاش‌تریگر رادیویی (بخش پایانی)

0 1,195
Phottix Odin
Phottix Odin

در بخش قبلی چند مدل از فلاش‌تریگرهای رادیویی را تشریح کردیم. حال قصد داریم به زبان ساده بگوییم چه سیستمی واقعاً کارآمد است و چه سیستمی نیست.

قصد دارید فلاش‌تریگر رادیویی تهیه کنید؟ پیشنهاد می‌کنیم بهترین را بخرید. چرا؟ اگر در عکاسی و نورپردازی جدی هستید باید بدانید که خرید یک فلاش‌تریگر ارزان‌قیمت سرمایه‌گذاری بسیار بدی است. عدم سازگاری با سیستم‌های پیشرفته‌تر، عدم ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، ناسازگاری با سرعت‌های شاتر بالا، ناسازگاری با برخی سیستم‌های TTL و بسیاری از موارد دیگر باعث می‌شود تا با خرید تجهیزات جدید،‌ مجبور باشید رادیوتریگر جدیدی تهیه کنید.

فلاش‌تریگری بخرید که سیستم کاری آن جاافتاده باشد. علت مراجعه‌ی دائمی کاربران به محصولات پاکت‌ویزارد همین است. این سیستم‌ها مطمئن، پایدار و با دقت بالا هستند. واقعیت این است که در حال حاضر فقط محصولات پاکت‌ویزارد و فلاش‌تریگر فوتیکس اودین جزء این دسته از محصولات هستند.

ممکن است به گروه‌بندی و کانال‌بندی پیچیده نیاز نداشته باشید، اما اگر در کار نورپردازی جدی هستید، روزی به همه‌ی این قابلیت‌ها احتیاج پیدا خواهید کرد. در ضمن، با خرید محصولی مطمئن می‌توانید ده تا پانزده سال از آن استفاده کنید – بدون دردسر. پس در محصولی مطمئن سرمایه‌گذاری کنید.

سؤال اصلی این است: آیا اصلاً به تریگر رادیویی احتیاج دارید یا یک تریگر سیمی کارتان را راه می‌اندازد؟ در مورد این مسئله خوب فکر کنید. عادت‌های عکاسی‌تان را مورد بررسی قرار دهید و به‌یاد داشته باشید که تریگرهای سیمی خوب نیز به اندازه‌ی تریگرهای رادیویی خوب مطمئن هستند؛ پس خرید آن‌ها نیز سرمایه‌گذاری خوبی است. خاطرتان جمع باشد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.