دوربین ورزشی DJI مدل Action 2 به همراه لوازم جانبی هیجان انگیز معرفی شد!

0 1,439

دوربین ورزشی DJI مدل Action 2 به همراه مجموعه‌ای از لوازم جانبی هیجان‌انگیز معرفی شد. به کمک این دوربین می‌توان با وضوح 4K و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کرد. این دوربین دارای زاویه دید ۱۵۵ درجه‌ای است و در مقابل نفوذ آب تا عمق ۱۰ متری مقاوم است. در نتیجه استفاده از این محصول در تمامی شرایط آب و هوایی ممکن خواهد بود. با استفاده از یک کیس ضد آب مخصوص برای این دوربین ورزشی DJI مدل Action 2 می‌توان تا عمق ۶۰ متری ضد آب خواهد بود. افزودن لنز ماکرو نیز برای تصویربرداری نزدیک از سوژه‌ها در نظر گرفته شده است. استفاده از این دوربین ورزشی جدید به لطف یک نمایشگر لمسی بزرگ در قسمت پشتی آن بسیار ساده و آسان است. این دوربین به یک حسگر با کیفیت بالا و وضوح ۳۰۰۰×۴۰۰۰ پیکسل مجهز شده که از فیلمبرداری UHD 4K، 2.7K و 1080p تا حداکثر نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. ذخیره‌سازی نیز بر روی ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی انجام می‌شود و فرمت ویدئو‌ها MP4 با کدک H.264/HEVC است. البته برای ذخیره‌سازی فایل‌های بیشتر می‌توان از کارت حافظه microSD با استاندارد UHS-I و حداکثر ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت استفاده کرد. باتری داخلی لیتیوم پلیمری اکشن کمرای DJI Action 2 تا ۷۰ دقیقه فیلمبرداری پیوسته را با یک بار شارژ کامل پشتیبانی می‌کند. این دوربین دارای لرزشگیر تصویر داخلی و تنظیم خودکار سطح افق است تا تصاویری صاف و یکدست ضبط شوند. این محصول در ۲ مدل Action 2 Dual-Screen Combo و Action 2 Power Combo به بازار عرضه شده است.

لوازم جانبی معرفی شده به همراه این دوربین ورزشی نیز به اندازه مشخصات خود این محصول جذاب هستند. این لوازم جانبی به صورت مغناطیسی به دوربین متصل شده و قابلیت‌ها و عملکرد‌های دوربین را افزایش می‌دهند. در حقیقت بدنه این دوربین دارای آهنربا‌های داخلی است که فضایی را برای اتصال لوازم جانبی مختلف به آن فراهم می‌کنند. برای نمونه ماژول صفحه نمایش لمسی در بخش جلویی دوربین یک وسیله کارامد برای تبدیل دوربین ورزشی DJI مدل Action 2 به یک اکشن کمرای با دو صفحه نمایش است. این موضوع برای تولیدکنندگان محتوای ویدئویی و ویدئو بلاگر‌ها بسیار کارامد است. ماژول Power که به صورت جداگانه یا در پکیج Power Combo به فروش می‌رسد نیز، مدت زمان استفاده پیوسته از این دوربین را تا ۱۸۰ دقیقه افزایش می‌دهد. لوازم جانبی دیگر شامل مبدل مغناطیسی مانت عادی دوربین‌های ورزشی، یک سیستم اتصال با بند برای تصویربرداری بدون نیاز به در دست گرفتن دوربین، یک مانت با اتصال توپی، دسته شناور شونده بر روی آب، مانت هدبند و دسته مونوپاد با قابلیت کنترل از راه دور می‌شود.

یکی از جذاب‌ترین لوازم‌جانبی‌هایی که برای این دوربین طراحی شده، سیستم میکروفون بی‌سیم Action 2 است که به لطف آن می‌توان میکروفون را تا حداکثر فاصله ۲۰۰ متری از دوربین ورزشی DJI مدل Action 2 دور کرد و از بالاترین کیفیت صدای ضبط شده لذت برد. در نتیجه حرکات به طور مستقیم بر کیفیت صدای ضبط شده اثر گذار نخواهد بود.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.