iZone؛ اکشن کمرای جدید پولاروید

0 1,581

بازار اکشن کمراها بسیار داغ شده و امسال شرکت‌های متعددی از جمله نیکون، محصولات قابل رقابت خود را در نمایشگاه CES به معرض نمایش گذاشتند. پولاروید که دو روز گذشته دوربین جدید خود به نام +Snap را معرفی کرد ساعاتی پیش نیز از یک اکشن کمرای جدید و کوچک رونمایی به عمل آورد. با پیکسل در #PixelCES2016 همراه باشید.

اکشن کمرای مکعبی جدید پولاروید، iZone نام داشته و ظاهری شبیه به یک ماشین لباس‌شویی کوچک دارد. این دوربین از یک حسگر ۱۸ مگاپیکسلی با 8x زوم اپتیکال برخوردار بوده و از یک نمایشگر ۲ اینچی از نوع LCD در پشت خود بهره می‌برد. دکمه شاتر نیز در بالای دوربین و در قسمت میانی آن تعبیه شده است. iZone همچنین قادر است تا فیلم‌هایی با رزولوشن فول اچ‌دی را رکورد کرده و از طریق وای‌فای و اپلیکیشن اختصاصی پولاروید، عکس‌ها و فیلم‌های ثبت‌شده را به سایر دیوایس‌های متصل منتقل کند.

polaroid-izone-mini-wifi-camera-2

polaroid-izone-mini-wifi-camera-3

کاربرانی که نمایشگر 2 اینچی iZone برایشان کوچک به نظر می‌رسد، می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن پولاروید از صفحه نمایش خود به عنوان منظره یاب بهره بگیرند. اکشن کمرای جدید پولاروید فاقد حافظه داخلی می‌باشد و از کارت‌های حافظه میکرو SD پشتیبانی می‌کند. هنوز نمونه‌ای از عکس‌های گرفته شده توسط این دوربین منتشر نشده و نمی‌توان با قاطعیت گفت که کیفیت تصاویر تا چه میزان خوب و رضایت بخش خواهد بود.

علاقه‌مندان به iZone باید تا فصل بهار برای خرید آن منتظر مانده و ۱۸۰ دلار نیز برای تهیه آن کنار بگذارند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.