رونمایی از دوربین مخصوص تصویربرداری هوایی هاسلبلاد

0 1,727

اگر پیگیر اخبار بوده باشید حتماً در جریان هستید که شرکت DJI بخشی از سهام هاسلبلاد را به تملک خود درآورده است و اکنون شریک تجاری این دوربین ساز برجسته بشمار می‌رود. امروز در سکوت خبری کامل کمپانی سوئدی Hasselblad از دوربین A5D-50c خود مخصوص تصویربرداری هوایی پرده‌برداری کرد که با اتصال به جدیدترین پرنده DJI یعنی Matrice 600 می‌تواند یک پلتفرم پروازی مجتمع و ایده ‌آل برای علاقه‌مندان به فیلم‌برداری هوایی به حساب آید.

این دوربین به یک حسگر CMOS با تفکیک‌پذیری ۵۰ مگاپیکسل مجهز گردیده و لنز HC 3.5/50mm-II با امکان فوکوس بی‌نهایت و مکانیسم قفل فوکوس برای آن در نظر گرفته شده است. A5D در حقیقت از پیشرفته‌‌ترین حسگر و ساختار اپتیکی در نوع خود بهره می‌برد و در عین حال از ابعادی کامپکت برخوردار است. طراحی و ساختار اپتیکی پیچیده و مدرن این دوربین می‌تواند اطمینان بخش آن باشد که تصاویر با بالاترین کیفیت ممکن به ثبت خواهند رسید. از طرفی دیگر ابعاد جمع‌و‌جور آن سبب شده تا این دوربین به گزینه‌ای ایده آل برای حمل با درون و تصویربرداری هوایی بدل گردد. علاوه بر موارد ذکر شده، دوربین جدید هاسلبلاد از قابلیت‌ها و امکانات متعددی سود می‌برد که قطعاً به هنگام تصویربرداری سطح بالا مورد استفاده واقع خواهند شد.

938A8032

Matrice 600 نیز جدیدترین راه‌کار کمپانی صاحب‌نام DJI برای فیلم‌برداری هوایی حرفه‌ای است که چندی پیش از آن رونمایی شد. به لطف سیستم کنترل پرواز A3 و سیستم تبادل اطلاعات Lightbridge 2 توانایی‌ها و قابلیت‌های پروازی این پرنده به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است. همچنین Matrice 600 دارای باتری‌های هوشمند و سیستم مدیریت هوشمند باتری است که مدت‌زمان پرواز بیشتری را برای کاربر به همراه دارد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.