ویدئوی معرفی باطری مخصوص پرنده‌های Inspire1

0 1,362

 

درون‌ها تجهیزاتی پیشرفته و حرفه‌ای می‌باشند که برای برخی از افراد بسیار کاربردی هستند و استفاده‌های متداولی از آن‌ها می‌شود. از آنجایی که برخلاف اغلب حوزه‌های فناوری، باتری‌ها هنوز به آن بلوغی که باید نرسیده‌اند، معمولا در اکثر تجهیزات با کمبود شارژدهی باتری‌ها مواجه هستیم. از موبایل‌ها گرفته تا دوربین‌ها، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و … . این مسئله ضرورت تهیه باتری اضافی یا شارژر‌های همراه برای تجهیزات را دوچندان می‌کند.

این باتری یدکی برای پرنده DJI Inspire 1 طراحی و ساخته‌شده است و همانطور که می‌دانید از نوع باتری‌های هوشمند محسوب می‌شود. سنسور‌های داخلی بکار رفته در این باتری ظرفیت لحظه‌ای باتری را اعلام می‌کند که باعث می‌شود پرواز امنی را با پرنده خود تجربه کنید. لازم بذکر است که ظرفیت باتری TB47 برابر با 4500mAh است که با هر بار شارژ می‌توانید تا زمان ۱۸ دقیقه با Inspire 1 خود پرواز کنید.

همانطور که اشاره شد این باتری هوشمند میزان شارژ باقی‌مانده را بصورت زنده نمایش می‌دهد تا مدت زمان پرواز خود را مدیریت کنید. همچنین الگوریتم پیشرفته‌ای که در این باتری بکار رفته باعث می‌شود تا مسافت و مدت‌زمان برگشت به نقطه پرواز را محاسبه کرده و به کاربر اعلام کند. به این ترتیب می‌دانید که چه مدت زمانی می‌توانید با پرنده خود پرواز کنید و چه هنگامی باید پرنده را فرود آورید.

باتری TB47 ولتاژ هر سلول، وضعیت سلامت باتری، زمانی که طول می‌کشد شارژ شود و مدت‌زمانی که شارژ دارد را در گزارش‌های جداگانه اعلام می‌کند. از چراغ‌های LED روی باتری نیز می‌توان میزان شارژ باقی‌مانده را مشاهده کرد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.