شایعاتی در مورد پهپاد DJI Mavic 3

0 1,362

شایعاتی در مورد پهپاد DJI Mavic 3 درز کرده است که تغییرات و پیشرفت‌های بزرگی در این پهپاد، مانند تغییر و بروز رسانی در دوربین‌ها، استفاده از باتری‌ پرقدرت‌تر و امکان پرواز این پهپاد در مدت زمان‌های طولانی‌تر چشمگیرترین آنهاست.

اطلاعاتی که در مورد بهبود سخت‌افزار دوربین و همچنین سیستم تشخیص موانع پهپاد DJI Mavic 3 به دست آمده که با توجه به این اطلاعات؛ می‌توان از جهات مختلف قبل از عرضه شدن این پهپاد، قابلیت‌ها و به‌روزرسانی‌های انجام شده بر روی آن را شناخت.

 بااینکه تا امروز سه سال از تاریخ عرضه شدن پهپاد Mavic 2 گذشته است، از سمت  DJI خبر قطعی در مورد تاریخ عرضه شدن  پهپاد بعدی منتشر نشده، اما یوتیوبری با نام Dronemodelismo اطلاعاتی در مورد پهپاد بعدی کمپانی DJI با نام Mavic 3 در اختیار عموم گذاشته است.

 در ویدیویی که Dronemodelismo در یوتیوب منتشر کرده، ویدیو و یا عکس دقیقی از خود این محصول ارائه نشده است، ولی مشخصات فنی متعدد و همچنین تصاویر پرجزئیاتی از شمای طراحی شده Mavic 3 را در ویدیو مذکور به نمایش گذاشته است.  اطلاعاتی که از این ویدیو می‌توان دریافت کرد حاکی از آن است که پهپاد Mavic 3 پیشرفت‌های اساسی در سیستم تشخیص موانع نسبت به مدل‌های قبلی خود داشته است و همچنین لنزهای دوربین‌های جلو و عقب این پهپاد نیز با لنزهای واید جایگزین شده‌اند.

علاوه بر این‌ها، انتظار می‌رود که پهپاد Mavic 3 مجهز به دوربین‌هایی باشد که شرکت DJI با همکاری شرکت Hasselblad آن‌ها را طراحی کرده است. همچنین ظاهراً دوربین این پهپاد فاصله کانونی معادلی برابر با ۲۴ میلی‌متر و حداکثر گشودگی دیافراگم آن نیز برابر با f/2.8 است که این مشخصات موجب امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 5.7K می‌شود. در ویدیو مذکور همچنین به قابلیت بزرگنمایی اپتیکال ۷ برابری دوربین دوم و حافظه داخلی ۱ ترابایتی این پهپاد نیز اشاره شده است.

این یوتیوبر به مشخصات باتری این پهپاد نیز اشاراتی می‌کند که احتمالاً ظرفیتی برابر با ۵۰۰۰ و یا ۶۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت خواهد داشت که در مقایسه با پهپاد Mavic 2 Pro ظرفیت باتری این پهپاد پیشرفت بزرگی کرده است و احتمالاً با هر بار شارژ، انرژی لازم برای ۴۰ دقیقه پرواز را خواهد داشت.

منبع: notebookcheck

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.