Elinchrome Skyport HS تریگری با سرعت 1/8000 ثانیه

0 1,434

 

شرکت Elinchrome یک تریگر فرستنده را معرفی کرد که برای نخستین‌ بار امکان به‌کارگیری سرعت 1/8000 ثانیه را به‌صورت بی‌سیم فراهم می‌کند. فرستنده EL-Skyport Transmitter Plus HS نه‌تنها به شما امکان می‌دهد که با بالا بردن سرعت شاتر دوربین تا 1/8000 ثانیه در حالت Hi-Sync، سوژه‌های متحرک را به‌طور کامل ثابت کنید بلکه می‌توانید تمامی فلاش‌های این شرکت را نیز از راه دور کنترل کنید. با این تریگر می‌توانید فضای پرنور روز را بسیار تاریک کرده و برای استفاده از حداکثر نور فلاش، دیافراگم دوربین را تا بازترین گشودگی دهانه دیافراگم باز کنید.

alternateview

Skyport HS جدیدترین محصول از سری محصولات Elinchrome Skyport است که در طی 10 سال گذشته نزدیک به 400 هزار دستگاه از آن‌ها در سرتاسر جهان به فروش رفته است. این محصول به شما امکان می‌دهد تا با اتصال بی‌سیم به هر یک از فلاش‌های این شرکت، تمامی اطلاعات آن، از نور مدلینگ گرفته تا شدت نور و غیره را، از روی نمایشگر پشت فرستنده به‌صورت بی‌سیم کنترل کنید.

در اینجا برخی از عکس‌های گرفته شده توسط این فلاش تریگر را مشاهده می‌کنید.

sample3

sample12

sample22

از قابلیت‌ها و امکانات دیگر این محصول می‌توان به قابلیت جدید به نام Over Drive Sync یا OSD برای بهبود کیفیت نوردهی در سرعت‌های بالا، 20 کانال و 4 گروه برای فلاش‌ها، چه در حالت عادی و Speed Mode، قفل سریع برای نصب روی Hot Shoe دوربین‌ها و لامپ کمکی فوکوس برای فوکوس راحت‌تر در نور کم اشاره کرد. این فرستنده با 2 باطری AA (قلمی) کار می‌کند و در صورت نیاز می‌توان نرم‌افزار داخلی آن را از طریق درگاه USB کنار دستگاه به‌روز کرد. این فرستنده با هر سه نسل قبلی فلاش‌های Elinchrome هماهنگ است و محدوده عملکرد آن در فضای باز تا شعاع 200 متر و در فضای داخلی 50 متر است.

lcddisplay

وب‌سایت Elinchrome این محصول را با قیمت 250 دلار برای دوربین‌های کانن و نیکون عرضه کرده است. در اینجا می‌توانید ویدئوی تبلیغاتی مربوط به Skyport HS را مشاهده کنید:

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.