فوجی Instax Mini 70 معرفی شد

0 1,265

 

شرکت فوجی دوربین Instax Mini 70 را معرفی کرد. در این دوربین یک مد جدید برای عکاسی سلفی اضافه شده است و همچنین یک فلاش قوی نیز در آن تعبیه شده است که برای گرفتن عکس در موقعیت های کم نور کارآیی بهتری نسبت به مدل‌های قبلی دارد. به عنوان مثال وقتی در حال عکاسی در نور کم هستید، دوربین به طور خودکار روشنایی محیط اطراف را محاسبه کرده و سرعت شاتر دوربین را متناسب با روشنایی محیط به گونه ای تنظیم می‌کند که محیط اطراف هم با نور مناسبی دیده شود.

لنز به کار رفته در این دوربین از نوع ثابت با فاصله کانونی 60 میلی‌متر است. از نکات عجیب درباره این دوربین این است که نه مانند مدل Mini 8 از باطری‌های قلمی AA استفاده می کند و نه مانند Mini 90 همراه آن باطری‌های شارژی لیتیوم- یون ارائه می‌شود. بلکه برای استفاده از آن باید از دو باطری CR2/DL استفاده کنید که در دوربین‌های کامپکت چندان معمول نیست.

Back

یکی از کاربردهای خوب این دوربین کوچک، گرفتن عکس های سلفی است. به همین دلیل شرکت فوجی در این مدل، در زیر عدسی دوربین یک آیینه کوچک تعبیه کرده است که کاربران می‌توانند در هنگام عکس‌برداری در آن نگاه کرده و کادربندی را راحت‌تر انجام دهند. وضعیت Smart Selfie در این دوربین نیز به طور خودکار، بهترین تنظیمات ممکن برای گرفتن عکس های پرتره سلفی را انتخاب می‌کند. در پشت دوربین یک دکمه تایمر 10 ثانیه‌ای نیز وجود دارد که با دوبار فشردن پشت سر هم آن، از عکسی که چاپ می‌شود یک نسخه اضافی نیز چاپ می‌شود که می‌توانید آن را به شخص دیگری که در عکس بوده است هدیه کنید. این قابلیت پیشتر در Instax Mini 90 قرار گرفته بود.

از تغییرات دیگر این مدل نسبت به مدل قبلی : منظره‌یاب بهتر، وضعیت نوردهی خودکار، فلاش خودکار، پیچ مانت سه‌پایه و همچنین یک وضعیت High-Key یا نور زیاد برای عکاسی از صحنه‌های روشن است که نتیجه جالبی نسبت به حالت خودکار دارد.

دوربین Instax Mini 70 نیز از فیلم‌های استاندارد Instax Mini با ابعاد 2×3 اینچی استفاده می‌کند و از ماه آینده در رنگ‌های زرد، سفید و آبی با قیمت 140 دلار در دسترس است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.