HTC این‌بار با یک سری گوشی فشن

0 1,287

این بار گوشی‌های جدید سری Desire از شرکت HTC هیجان زیادی در بین مخاطبان ایجاد کرده‌اند. هرچند مسلماً گوشی‌های میان‌رده را نمی‌توان جزو آخرین‌ها و بهترین‌ها به‌حساب آورد اما این بار HTC که یک تولیدکننده‌ی تایوانی است با الهام از فشن و لباس‌های مدی که مردم در خیابان‌ها به تن می‌کنند، رنگ بدنه‌ی خاصی برای سه دستگاه‌ از گوشی‌های خود انتخاب کرده است که علاقه‌مندان به اسمارت فون‌ها را هیجان‌زده کرده است.

این سه دستگاه گوشی جدید از سری دیزایر (Desire) با عناوین ۵۳۰،۶۳۰ و ۸۲۵ در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال در بارسلون اسپانیا معرفی شدند. این سری از گوشی‌ها که در قالب رنگ‌های متنوع با طرح زمینه‌ی تک‌رنگ و بافت نقطه‌ نقطه عرضه ‌شده‌اند، طراحی رنگشان از لباس‌ِهای اسپورت فشن الهام گرفته‌ شده است. نوآوری در طرح این گوشی‌ها تا جایی بود است که یکی از خبرگزاری‌های فنّاوری از طرح جید این گوشی‌ها با عنوان ”‌آسمان پرستاره هنگام غروب” یاد کرده است! از بین رنگ‌های مشکی، طلایی و سفید این سه گوشی، طرح سفید آن‌ احتمالاً نزدیک‌ترین طرح به طراحی لباس‌های فشن باشد.

A16 - Desire 530/630 - Handset - Image - Global

اما از رنگ و طرح و قالب این گوشی‌ها که بگذریم باید ببینیم این گوشی‌ها در باطن چه دارند؟ مدل ۵۳۰ این سری که درواقع بین این سه‌گوشی ارزان‌قیمت‌ترین است، دارای یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای از نوع 200Snapdragon با فرکانس ۱٫۱ گیگاهرتز،۱٫۵ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. علاوه ‌براین دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگا پیکسل می‌باشد. ظرفیت باتری آن نیز ۲۲۰۰ میلی‌آمپر‌است.

مدل ۶۳۰ صفحه‌نمایش و رزولوشن آن با مدل ۵۳۰ یکسان است اما از پردازنده‌ی قوی‌تری برخوردار است زیرا پردازنده‌ی آن از نوع Snapdragon 400 و دارای فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز است و همچنین ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم دارد. مابقی مشخصات آن با مدل ۵۳۰ مشابه است، به‌ استثنای رزولوشن دوربین پشتی‌ آن! زیرا رزولوشنی برابر با ۱۳ مگاپیکسل دارد. البته ناگفته‌ نماند که این مدل دوسیم‌کارته هم هست. این گوشی دو سیم‌کارت از نوع نانو می‌خورد درحالی‌که ۵۳۰ تک ‌سیم‌ کارته است.

مدل ۸۲۵ در این سری هم برخی از مشخصاتش با مدل ۶۳۰ یکسان است با این تفاوت که این سری، هم مدل دو سیم کارته دارد هم تک سیم کارته. از دیگر مزیت‌های قابل‌توجه این گوشی این است که در مقایسه با دو مدل دیگر از صفحه‌نمایش بزرگتری با اندازه‌ی ۵٫۵ اینچ برخوردار است. دارای اسپیکرهای استریوی قوی‌تری است و باتری‌ آن نیز ظرفتی معادل ۲۷۰۰ میلی آمپرساعت دارد.

عرضه‌ی این گوشی‌ها باید از ماه مارس شروع شود اما در دسترس قرار گرفتن‌ آن‌ها بسته به نوع و محل بازارها متفاوت است.

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.