تعداد کاربران اینستاگرام از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت

0 1,366

اینستاگرام نه تنها روز به روز بزرگ‌تر و گسترده‌تر می‌شود، بلکه در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ و یک ابر رسانه هم می‌باشد. مسئولین این کمپانی اخیراً اعلام کرده‌اند که تعداد کاربران اینستاگرام از مرز ۷۰۰ میلیون گذشته است. این بدین معناست که در ۴ ماه نخست سال ۲۰۱۷، صد میلیون کاربر به جمع کاربران اینستاگرام اضافه شده است.

سال پیش از لحاظ افزایش کاربر، سالی بسیار موفقیت‌آمیز برای اینستاگرام بود. این شرکت تعداد زیادی از قابلیت‌های اسنپ‌چت را به اپلیکیشن خود اضافه کرد. قابلیت بارگذاری استوری، امکان به اشتراک گذاشتن ترکیبی از عکس و فیلم در یک پست و در آخر لایو ویدئو، نه تنها استفاده از اینستاگرام را جذاب کرده بلکه باعث شده در مدتی کوتاه به شکل چشم‌گیری تعداد کاربران این شبکه اجتماعی افزایش یابد.

بنا بر آماری که مسئولان این کمپانی منتشر کرده‌اند، ۹ ماه تمام طول کشید که تعداد کاربران از ۴۰۰ به ۵۰۰ میلیون برسد. همچنین در طی یک بازه زمانی ۶ ماهه تعداد کاربران از ۵۰۰ به ۶۰۰ میلیون رسد؛ اما به لطف آپدیت‌ها و تغییرات جدیدی که سال پیش رخ داد، تنها ظرف مدت چهار ماه ۱۰۰ میلیون به تعداد کاربران اینستاگرام اضافه شد. اگر این شبکه اجتماعی همین‌گونه سیر صعودی خود را در جذب کاربر حفظ کند، اواخر جولای امسال، یا همان تیرماه، اینستاگرام ۸۰۰ میلیون حساب منحصر به فرد خواهد داشت و در پایان سپتامبر یا مهرماه، این عدد به ۹۰۰ میلیون خواهد رسید و در پایان سال جاری، یک میلیارد حساب در اینستاگرام وجود خواهد داشت.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.