نیکون اعلام کرده که تا سال ۲۰۲۵ قرار است ۵۰ لنز در مجموعه لنزهای مانت Z این شرکت وجود خواهد داشت

0 818

نیکون به‌تازگی جزئیاتی در مورد این موضوع که تا سال ۲۰۲۵ قرار است تمرکز اصلی خود را بر روی چه اهدافی معطوف خواهد کرد. درحالی‌که بیشتر اهداف این شرکت مربوط به موضوعاتی غیر از صنعت عکاسی خواهد بود، اما دراین‌بین جزئیاتی نیز در مورد اهداف آینده این شرکت در حیطه عکاسی دیجیتال نیز وجود دارد.

در یکی از اسلایدهایی که در مراسمی که شرکت نیکون برای بیان اهداف آینده خود ترتیب داده بود، چشم‌انداز نیکون در عکاسی این‌طور بیان شد که این شرکت می‌خواهد امکانات بصری خود را گسترش دهد تا افراد بیشتر از تمام نسل‌ها در سراسر جهان به محصولات عکاسی این شرکت علاقه‌مند شوند. همچنین در این مراسم اعلام شد که برای تحقق این هدف باید مدیریت منابع به صورتی تغییر کند که این شرکت بر روی تولید دوربین‌های بدون آینه و سایر محصولات عکاسی رده‌بالا متمرکزتر از قبل شود.

نیکون همچنین اعلام کرده که در جهت دستیابی به اهداف مذکور قرار است تعداد لنزهای مانت Z افزایش یابد و امیدوار است که تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۵۰ لنز مانت نیز در خط تولید این شرکت وجود داشته باشد. نیکون همچنین تأکید کرده که امر افزایش تعداد مدل‌های لنزهای مانت Z به‌گونه‌ای خواهد بود که حتی کاربران غیرحرفه‌ای دوربین‌های نیکون با مانت Z نیز حداقل دو لنز برای دوربین خود تهیه خواهند کرد. این شرکت همچنین اعلام کرده که قرار است که قابلیت‌های محصولات این شرکت برای فیلم‌برداری افزایش یابد، همچنین در آینده ویژگی‌های جدیدی به نیکون Z9 اضافه خواهد شد.

لنزهای مانت Z

در نهایت این شرکت اعلام کرده که می‌خواهد تعامل بین خود و مشتریان را هم قبل و هم بعد از خرید افزایش دهد، همچنین نیکون می‌خواهد با تمرکز بیشتری بر روی اپلیکیشن‌های کاربردی و خدمات خود در فضای ابری ادامه دهد. هدف نهایی نیکون از اقدامات پیش رو دستیابی به ۲۰۰ میلیارد ین درآمد است که قرار است ۱۰ درصد این مقدار مربوط به بخش تصویربرداری باشد.

شرکت نیکون برای دستیابی به تمام اهداف مذکور، چند سال آتی پرمشغله‌ای خواهد داشت. اما در کل باید گفت که دوربین‌ها و لنزهای مانت Z نیکون به‌طور پیوسته در حال پیشرفت است. همچنین برآیند کلی از بازار دوربین‌های این شرکت به‌گونه‌ای بوده که درحالی‌که مقدار تولید و فروش کاهش یافته، اما میانگین قیمت فروش روندی صعودی داشته است.

منبع: Dpreview

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.