معرفی وب‌سایت: LuLa

1 1,634

header

چه‌قدر در عکاسی منظره و طبیعت جدی هستید؟ انقدر که عکس‌هایتان را در مجله‌ها چاپ کنند؟ انقدر که عکس‌هایتان را در مجله‌های فوق‌حرفه‌ای چاپ کنند؟ انقدر که از آثار عکاسی طبیعت‌تان نمایشگاه بگذارید؟ یا انقدر که مهم‌ترین مرجع بسیاری از عکاسان دنیا در عکاسی مناظر و طبیعت باشید؟

«مایکل رایشمن» از آن دسته از افرادی‌ست که دانشش مرجعی برای همه‌ی حرفه‌ای‌هاست. او سال‌هاست در زمینه‌ی عکاسی مناظر کار می‌کند و غیر از فنون مربوط به عکاسی، مرجعی سطح‌بالا برای فنون چاپ، ارائه و نقد و بررسی عکس‌های مناظر است.

او کارگاه‌های بی‌شماری را در طول دوره‌ی کاری خود برگزار کرده، و تورهای عکاسی قطب او، با وجود قیمت‌های فوق‌العاده بالا، در عرض چند دقیقه تا چند ساعت پس از اعلام (حتی برای سال یا سال‌های آینده) پر می‌شوند. وقتی رایشمن نوع خاصی از کاغذ یا چاپگر خاصی را توصیه می‌کند، ممکن است بازار تحت‌تأثیر حرفش قرار بگیرد، و بعضی اقلام سریع نایاب شوند.

تمام دانش او به‌کنار، رایشمن یک عکاس فوق‌العاده با دیدی عالی است. عکس‌های او در نمایشگاه‌هایش (که عموماً در کانادا برگزار می‌شوند – آخر او اهل کاناداست، سرزمینی با مناظر طبیعی بکر و بی‌نظیر) با سرعت فوق‌العاده فروش می‌روند.

بهترین چیز در مورد مایکل رایشمن، برای ما که دوست داریم پیشرفت کنیم، وب‌سایت اوست. وب‌سایت Luminous Landscape سال‌هاست فعالیت می‌کند و مقالات متعددی توسط خود رایشمن و عکاسان شناخته‌شده‌ی دیگری در این سایت منتشر شده است.

ما که از خوانندگان پروپاقرص این وب‌سایتیم، شما هم سری بزنید شاید خوشتان آمد.

1 نظر
  1. sma می‌گوید

    سلام
    ما که انگلیسیمون مثل شما عالی نیست لطفا شما خوب هاش رو ترجمه کنید بگذارید اگه امکانش هست

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.