روز مادر سفارشی! – به‌روزرسانی

5 1,924

motherday

به‌روزرسانی: 10 درصد تخفیف برای برخی کالاها به مناسبت روز مادر!

مدتی است مشغول فکر درباره‌ی روز مادر و پیشنهادهای ویژه‌ی فروش برای این روز هستیم. گفتیم هیچ‌کس به خوبی مشتری نمی‌داند که از فروشگاه چه انتظاری برای پیشنهادهای ویژه دارد. این شد که تصمیم گرفتیم از شما هم سؤالی بکنیم. نظرات خود را برای ما بنویسید. سعی می‌کنیم از آن‌ها حداکثر استفاده را بکنیم.

5 نظرات
  1. مصطفی گودرزی می‌گوید

    با سلام وخسته نباشید
    به نظر من درروز مادر ویا به مدت 3 روز کلیه محصولات خود را با 10 درصد تخفیف به مادران عزیز بفروشید مشروط بر ارائه تصویر صفحه دوم شناسنامه

    1. عباس می‌گوید

      سلام. به نظرم نشان دادن صفحه ی دوم شناسنامه خیلی صورت خوشی ندارد.

  2. مجتبا می‌گوید

    بنده به عنوان یکی از مشتریان قدیمی پیکسل و کسی که آگاهی نسبی نسبت به وضعیت بازار دارد ، مطمئنم برخی از کالا هایی که در پیکسل عرضه می شوند برای فروشگاه نهایتا چیزی بین 5 تا 10 درصد سود دارند ، پس اینکه پیکسل بخواهد همه کالا ها را در روز خاصی با 10 درصد تخفیف بفروشد کمی انتظار زیادی است ، اما در مورد برخی از کالا ها مثل کیف و فیلتر و برخی لوازم جانبی که فروشگاه سرمایه کمتری برای انها اختصاص داده و احتمالا سود بیشتری است ، پیکسل می تواند آنها را با 10 و حتی 15 درصد تخفیف بفروشد . بنده مشتاق رسیدن روز مادر هستم تا نگاهی به لیست فروش ویژه یا تخفیف های احتمالی بنیدازم و احتمالا خریدی داشته باشم . فقط امیدوارم تخفیف ها یا فروش ویژه فقط برای حساب های کاربری که با نام خانم ها هستند فعال نباشد .

  3. افشين می‌گوید

    سلام ، پیشنهاد می کنم لنزهای موبایل را با تخفیف روز مادر عرضه کنید .شاید این وسیله کاربردی ترین مورد برای تمامی مادران است.درضمن این محصول جدید هم بهتر در جامعه رواج خواهد یافت.مجدد از سایت بسیار خوبتان و همکاران شما که در راهنمایی مشتریان سنگ تمام می گذارند سپاسگذارم.

    1. سعید ستاربگلو می‌گوید

      جناب آقای افشین
      سلام

      درصد تخفیف ناقابلی برای محصولات فوتوجوجو به مناسبت روز مادر در نظر گرفته ایم.

      شاد باشید

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.