سال نو، لباس نو

4 1,374


پوسته جدید

پیکسل اولین دوربین‌فروشی‌ای نبود که وب‌سایت زد؛ شاید چون می‌خواست به شکل پیکسلی این کارو انجام بده. راه‌اندازی و نگهداری یک وب‌سایت زنده کار آسونی نیست، ما از روز اولی که این وب‌سایت رو راه‌انداختیم سختی‌های این کار رو بیش‌تر و بیش‌تر متوجه شدیم. یکی از سوال‌های سخت اینه که سایت ما چه باید باشه و چه نباید باشه. چه‌قدر دوست داریم که شما در پیدا کردن جواب این سوال به ما کمک کنید. اگر ما صدای شما رو نشویم، چطور می‌تونیم از نظرتون با خبر بشیم؟

ما در وب‌سایت‌مون به اصطلاح امروزی «لایک جمع‌کن» نیستیم، ولی دوست داریم در گفت‌وگو و تعامل با شما بتونیم خدمات بهتری در عرضه و معرفی ابزارها و تجهیزات عکاسی بدیم. خدمات بهتر یعنی قیمت بهتر، پشتیبانی بهتر و انتخاب‌های بهتر. البته بازهم برای بار هزارم تاکید می‌کنیم که قیمت‌ظاهری کم‌تر به معنی خرید بهتر نیست!

آخرین خبر این که همان‌طور که دیدین، دستی به سر و روی وب‌سایت کشیدیم. قصدمون صرفا بزک کردن ظاهری نبود بلکه سعی داشتیم سایت کاربرپسندتر بشه. نتیجه اینی شد که می‌بینین و خیلی دوست داریم نظرتون رو در موردش بدونیم. این که هوا کردن وب‌سایت جدید با سال نوی میلادی هم‌زمان شد رو به فال نیک می‌گیریم و به یاد روزهای بچگی سال نویی، لباس نو تن کردیم. لباس‌مون قشنگ شده؟

4 نظرات
  1. صابر می‌گوید

    سلام
    ظاهر جدید سایتتون خیلی خوب شده
    سال نو ما نبود این کار رو کردید اگه نوروز بشه چه کار می کنید ؟ تخفیف 50 درصدی 😉

    با تشکر از تمام زحماتتون 🙂

  2. امیرمسعود سپهر می‌گوید

    با سلام
    وبسایت بسیار عالی و زیبا شده.واقعا زیبا.
    فقط برای خرید سوالی ذهن من رو درگیر کرده،دوربین ها رو میشه بدون گارانتی و بیمه هم از شما خرید؟بعد اگر امکانش هست آیا هزینه اش هم کسر میشه از مبلغ دوربین یا خیر؟
    با سپاس

    1. سعید ستاربگلو می‌گوید

      ممنون از محبت شما، شما بابت گارانتی مبلغی را پرداخت نمی کنید، یعنی حتی اگر کالایی را بدون گارانتی هم بخواهید مبلغی کسر نمی شود.
      در ارتباط با کالاهای شرکت آفومار، بیمه و گارانتی را نمی توانیم حذف کنیم.

  3. امیرمسعود سپهر می‌گوید

    خیلی ممنونم.
    پس داشتنش بهتر از نداشتنشه!

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.