لنز تامرون SP 24-70mm F/2.8 DI VC USD G2 امسال معرفی خواهد شد

0 1,594

شرکت تامرون یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه تولید لنز دوربین‌های عکاسی بشمار می‌رود که اغلب بخاطر کیفیت بالا در ازای قیمت مناسب محصولاتش شناخته می‌شود. این شرکت که از سال ۱۹۵۰ میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است اکنون به عنوان یکی از باتجربه‌ترین کمپانی‌ها در شاخه تولید لنز شناخته می‌شود. در سال‌های اخیر نیز تامرون با معرفی لنزهای جدید و مقرون‌به‌صرفه‌ای توانسته جای پای خود را در این بازار رقابتی بیش از پیش محکم کند و ما نیز در پیکسل لنزهای پرشماری از این برند را به فروش می‌رسانیم.

حال به تازگی از منابع نزدیک به شرکت تامرون شایعاتی مبنی بر معرفی و عرضه یک لنز ۲۴ میلی‌متری جدید تا پایان سال ۲۰۱۷ به گوش می‌رسد. این لنز تامرون که با نام دقیق SP 24-70mm f/2.8 DI VC USD G2 شناخته خواهد شد از قرار معلوم جایگزین لنز SP 24-70mm f/2.8 DI VC USD می‌شود.

در ماه فوریه سال جاری بود که کمپانی تامرون لنز جدید SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 را به خانواده لنزهای خود افزود. این لنز با مانت‌های نیکون و کانن قابل سفارش هستند. سیگما، توکینا و نیکون نیز در حال حاضر سری لنزهای 70-24 میلی‌متر f/2.8 خود را به‌روزرسانی کرده‌اند و احتمال فراوان این اقدام از جانب تامرون نیز در ماه‌های آتی صورت می‌گیرد.

ممکن است به این مطلب نیز علاقه‌مند باشید: معرفی علائم اختصاری لنزهای باکیفیت تامرون

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.