جدیدترین آپدیت نرم‌افزاری دوربین نیکون D5500 عرضه شد

1 2,808

ساعاتی پیش جدیدترین آپدیت نرم‌افزاری دوربین نیکون D5500 عرضه شد. این به‌روزرسانی برخی از مشکلات و باگ‌های نرم‌افزاری را نشانه گرفته است و آن‌ها را حذف می‌کند.

برای دانلود به‌روزرسانی جدید نیکون D5500 می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. این آپدیت مشکلات و باگ‌های زیر را برطرف می‌کند:

  • اگر Multi selector را در مسیر Add items>CUSTOM SETTING MENU>c Timers/AE Lock در MY MENU به سمت راست می‌فشردید کار نمی‌کرد.
  • هنگام استفاده از کنترل لمسی شاتر در Live View، اگر از فوکوس خودکار به‌صورت هم‌زمان با فلاش SB-800 استفاده می‌کردید شاتر کار نمی‌کرد.
  • برخی اوقات هنگام عکاسی در حالت Live view و در زمان استفاده از لنزهای مجهز به فوکوس خودکار و دیافراگم الکترونیکی (تیپ E) نورسنجی به شکل مطلوب صورت نمی‌گرفت.
  • اگر Image Review هنگام استفاده از منظره‌یاب روشن بود، وقتی بلافاصله بعد از ثبت عکس چشم را از منظره‌یاب جدا می‌کردید، برخی اوقات به جای نمایش عکس تنها اطلاعات مربوط به تنظیمات عکاسی نمایش داده می‌شدند.
  • بعضی اوقات تنظیمات انتخاب‌شده برای Autofocus>Built-in AF-assist illuminator در CUSTOM SETTING MENU، وقتی دیال را به سمت تنظیمات دیگری می‌چرخاندید ذخیره نمی‌شدند.

توجه داشته باشید که نرم‌افزار ویندوزی Camera Control Pro 2 نسخه‌ی 2.22.0 بعد از اعمال این به‌روزرسانی دوربین را نمی‌شناسد و باید آن را به نسخه‌ی 2.23.0 آپگرید کنید.

1 نظر
  1. مسعود می‌گوید

    سلام دوست عزیز
    چطوری میشه Firmware جدید روی دوربین های نیکون نصب کرد؟لطفا یاد بدهید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.