دوربین نیکون Nikon Z9 با نمایشگر چرخشی دومحوره عرضه می‌شود

0 1,291

کمپانی ژاپنی نیکون به تازگی یک ویدئو تبلیغاتی برای دوربین بدون آینه Z9 خود منتشر کرده که برخلاف زمان کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای، یکی از ویژگی‌های مهم قسمت پشتی دوربین را برای هواداران آشکار کرده است. در ماه جولای المپیک ۲۰۲۰ تابستانی در توکیو ژاپن، اولین تصاویر از قسمت پشتی دوربین جدید Nikon Z9 منتشر شد و این دوربین توسط تعداد زیادی از عکاسان حرفه‌ای از سراسر دنیا تست و تأیید شد. با وجود اینکه پیش‌تر تصاویری از این قسمت دوربین منتشر شده بود و اجزا و چینش دکمه‌ها مشخص شده بود؛ اما در مورد نمایشگر دوربین هیچ نکته‌ای عنوان نشده بود.

Nikon Z9 Camera

در تمامی تصاویری که از دوربین نیکون Z9 در طی مراسم المپیک منتشر شده بود، همواره یک نوار مشکی رنگ دور تا دور نمایشگر را پوشانده بود. حالا با تیزر جدیدی که نیکون از این پرچمدار خود منتشر کرده، مشخص شده که این دوربین به نمایشگری با قابلیت چرخش در دو محور مجزا مجهز شده است. البته دقیقا مشخص نیست این چرخش تا چه حد ممکن است اما آنچه از ویدئو به نظر می‌رسد، چرخش حداقل چند سانتی‌متری در حالت افقی و عمودی وجود دارد.

دوربین Nikon Z9 Camera

بر اساس وبسایت رسمی شرکت نیکون، به نظر می‌رسد تا زمان معرفی دوربین بدون آینه Nikon Z9،حداقل سه تیزر تبلیغاتی دیگر برای پخش آماده و منتشر شود.

ویدئو معرفی دوربین نیکون Nikon Z9:

منبع : dpreview

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.