Photonika 2016: رونمایی Olympus از دو دوربین جدید خود

0 1,278

دقایقی پیش Olympus در کلن از دو دوربین جدید خود رونمایی کرد. دوربین بدون آینه Pen E-L8 و DSLR جدید E-M1 دو محصولی هستند که المپوس تمام وقت خود را در کنفراس خبری Photokina 2016 صرف آن ها کرد.
E-M1 Mark II:
بنا به ادعای Olympus مهندسین این شرکت چهار سال تمام برای طراحی این دوربین وقت گذاشته اند تا در اواخر سال جاری روانه بازار شود. این دوربین در نوع خود بکی از منحصربه‌فردترین‌‌ها به حساب می‌آید. E-M1 Mark II با یک حسگر 20 مگاپیکسلی قادر خواهد بود تا تصاویر Raw را با سرعت فوق‌العاده 18 فریم بر ثانیه همراه با فوکوس خودکار به ثبت برساند. این در حالی است که این عدد در حالت فوکوس دستی تا 60 فریم بر ثانیه افزایش می یابد. بنا به گفته های این کمپانی ژاپنی داینامیک رنج این دروبین یک EV افزایش یافته و نسبت سیگنال به نویز نیز تا حد قبل توجهی افزایش یافته که در نتیجه آن تصاویر بسیار شارپ‌تر به نظر خواهند رسید.

dsc09518
E-M1 Mark II به 121 نفطه فوکوس از نوع کراس مجهز است که فوکوس خودکار بسیار سریع و دقیقی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این الگوریتم جدیدی جهت ردیابی سوژه برای پردازشگر این دوربین نوشته شده بنابراین نسبت به نمونه‌های قبلی ترکینگ سوژه بسیار راحت‌تر انجام می گیرد.
هم‌چنین این دوربین قادر است که با کیفیت 4K فیلم‌برداری کند و ویدئویی با حجم 236 مگابایت در ثانیه را رکورد کند.به علاوه منظره‌یاب دیجیتالی E-M1 Mark II با واکنش سریع 6 میلی‌ثانیه و ارائه تصویر به صورت همزمان و سرعت 120 فریم بر ثانیه می‌تواند این دوربین را به انتخاب ایده‌آل فیلم‌برداران بدل کند. از دیگر ویژگی‌های مهم این دوربین می‌توان به باتری با مداومت بالا و دو اسلات برای کارت حافظه HHS-II SD اشاره کرد.

dsc09520
Pen E-L8:
این دوربین بدون آینه با قابلیت اتصال به لنزهای مختلف عملکرد بسیار ساده‌ای دارد. Pen E-L8 با طراحی کلاسیک خود وبا ارائه تصویری با کیفیتِ خیره‌کننده می‌تواند به یکی از محبوب‌ترین دوربین‌ها در بازار تبدیل شود. المپوس این دوربین را به گونه‌ای طراحی کرده است تا در تمامی شرایط بهترین کارایی ممکن را داشته باشد.

8236051400
Pen E-L8 جدید ترین دوربین از سری دوربین‌های PEN میباشد که لوگوی معتبر المپوس بر روی آن حک شده است. این دوربین به یک حسگر لمسی قابل چرخش مجهز است که گرفتن عکس‌های سلفی را بسیار راحت کرده است. ضمنا امکان فوکوس کردن بر سوژه از طریق لمس نمیشگر LCD نیز وجود دارد. این دوربین در گرفتن عکس‌های سلفی یک ابزار همه‌چی تمام است. با تنظیم دوربین بر روی حالت e-Portrait، رنگ صورت بسیار نرم و بی نقص به ثبت می‌رسد و با استفاده از 14 فیلتر مختلف بهترین و خاص‌ترین پرتره ممکن را به شما تحویل می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های Pen E-L8 می‌توان به تنظیمات و فیلترهای متنوع آن برای شرایط مختلف اشاره کرد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.