نمایشگاه فوتکس 2013

1 1,186

1امسال قرار است صنف واردکنندگان تجهیزات عکاسی دست به تجربه‌ای جسورانه بزنند: نمایشگاهی برای معرفی نمایندگان رسمی برندهای عکاسی مشهور و محصولات متنوع تولیدشده‌ی این برندها. این نمایشگاه «فوتکس» نامگذاری شده است.

نمایشگاه «فوتکس ۲۰۱۳» توسط اتحادیه‌ی عکاسان و فیلم‌برداران تهران و انجمن صنفی وارد کنندگان دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری از ۹ تا ۱۲ مهرماه ۱۳۹۲، از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب تهران، برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه، تعدادی از مشهورترین نمایندگان رسمی برندهای معتبر لوازم عکاسی شرکت خواهند کرد. این نمایشگاه به‌منظور آشنایی کاربران و فروشندگان سراسر کشور با نمایندگان رسمی و برندهای تحت نمایندگی آن‌ها برگزار می‌شود.

ممکن است به‌عنوان یک عکاس یا علاقه‌مند عکاسی از خود بپرسید که چه نیازی به آشنایی با نمایندگان برندهای مشهور برایتان وجود دارد؟ شما حتماً با نمایندگان رسمی و شرکت‌های گارانتی‌کننده آشنایی کافی دارید؛ اما خوب، آیا راجع به شرایط فروش آن‌ها هم اطلاعات کافی دارید؟ خوب است بدانید که یک شرکت گارانتی، در عین این‌که شرایطی برای خدمات پس از فروش دارد، شرایطی هم دارد که فروشنده باید هنگام فروش به آن‌ها توجه کند. شاید یکی از مهم‌ترین مسائل برای شما هنگام بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه، می‌تواند آشنایی با این شرایط باشد.

اما برویم سراغ قسمت هیجان‌انگیز: در این نمایشگاه می‌توانید خیلی از محصولات جدید شرکت‌های مشهوری هم‌چون کانن، نیکون، پروفوتو، کمبو، بوونز، هاسلبلاد، فیزوان، فوجی‌فیلم، هنسل، سکونیک و برندهای بی‌شمار دیگری را ببینید و شاید هم تا حدی آن‌ها را امتحان کنید. خیلی از برندهای مشهور حاضر در این نمایشگاه در میان کاربران ایرانی کم‌تر شناخته شده‌اند، اما در واقع برندهایی عالی و بین‌المللی هستند که توسط حرفه‌ای‌ترین افراد استفاده می‌شوند.

phottix-logo

ما هم در این نمایشگاه غرفه‌ای خواهیم داشت: «فوتیکس». در این غرفه سعی می‌کنیم تا شما را با انواع محصولات فوتیکس آشنا کنیم. به ما سر بزنید و خوشحالمان کنید!

یک خبر دیگر هم داریم: معماری و طراحی کلی وب‌سایت این نمایشگاه توسط گروه پیکسل انجام شده است. از حمایت همه‌ی شما سپاسگزاریم.

1 نظر
  1. سروش نفیسی می‌گوید

    خیلی دوست داشتم تا بازدیدی از این نمایشگاه داشته باشم ولی متاسفانه در همان تاریخ به سفری برای عکس خواهم رفت … کاش دمویی از محصولات فوتیکس را برای علاقمندان در نظر میگرفتید تا در این نمایشگاه دوستان عکاس با قابلیت های این برند آشنایی پیدا کنند و این دمو تا بعد از نمایشگاه و در فروشگاه شما به قوت باقی می ماند ! از طراحی بسیار خوب سایت نمایشگاه هم از بروبکس دست اندرکار تشکر میکنم …. با زحمت های این دوستان است که اطلاعات خوبی را از سایت شما و سایت نمایشگاه بدست می آوریم. سپاس

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.