مربع اینستاگرام از پلاروید

0 1,440

پیدایش شرکت پلاروید با تولید دوربین‌های آنالوگی بود که می‌توانست به‌صورت فوری فیلم را چاپ کرده و از سمتی از دوربین بیرون دهد. به هیمن دلیل، واژگانی مانند چاپ کاغذی و فوری عکس به‌نوعی با کلمه پلاروید عجین شده است. اینکه این شرکت دوربینی بسازد که نه‌تنها شکل ظاهری آن بلکه در باطن نیز مختص ارسال تصاویر بر روی اینستاگرام باشد، از پدیده‌های نادر زمانه ماست. با دوربین جدید پلاروید آشنا شوید: Socialmatic.

Polaroid Socialmatic

دوربین Socialmatic دارای ظاهری شبیه ایکون نرم‌افزار اینستاگرام بوده و دارای دو دوربین است. دوربین جلو 14 میلیون‌پیکسل و دوربین عقب 2 میلیون پیکسلی است. اگر اهل اینستاگرام و عکاسی خودنگاره (Selfie) هستید، این دوربین هیچی برای شما کم نگذاشته است. زمانی که دوربین را در برابر خود می‌گیرید، در گوشه بالای دوربین صفحه LCD وجود دارد که به قول پولاروید Mood Assistant است. این حالت، بازگویی تنظیمات دوربین به زبانی ساده برای تصویر‌برداری در شرایط واقع است. همچنین این صفحه‌نمایش کد QR به شما اختصاص می‌دهد که به کمک آن می‌توانید تعقیب‌کنندگان (Follower) بیش‌تری در اینستاگرام پیدا کنید.

 Socialmatic

در پشت این دوربین صفحه‌نمایش لمسی 5 / 4 اینچی وجود دارد که امکانات فراوانی را در اختیار شما می‌گذارد. باید بدانید که سیستم نرم‌افزای این دوربین اندروید است. قابلیت Wi-Fi، Bluetooth و GPS نیز دارد. خوب دیگه متوجه شدید که این دوربین هم می‌تواند پیغام دریافت کند و هم می‌تواند به‌سرعت تصاویر و ویدئو‌های شما را بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد و هم می‌تواند موقعیت مکانی تصاویر را ثبت کند. دوربین Socialmatic را می‌توان از طریق نرم‌افزارهای اختصاصی به تلفن‌همراه نیز متصل کنید. این نرم‌افزار برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است.

android_with_camera

این دوربین واقعاً مربع است: 130 × 130 میلی‌متر بوده و ضخامت آن 32 میلی‌متر است. از مشخصات دیگر دوربین می‌توان به اسپیکر داخلی، حافظه داخلی 4 گیگابایتی، قابلیت استفاده از کارت حافظه میکرو SD و TF و فلاش LED اشاره کرد.

و البته قابلیت ذاتی دوربین‌های پلاروید را نیز در نظر داشته باشید. این دوربین می‌تواند با فن‌آوری ZERO INK در اندازه‌های 3 × 2 اینچ تصاویر را درجا چاپ کند. این تصاویر چاپ‌شده ضدآب بوده و با کشیدن دست بر روی آن‌ها نقوش و رنگ‌ها از بین نمی‌رود.

1

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.