اینترفیس صوتی جدید RODE AI-Micro گوشی شما را به استودیو تبدیل می‌کند!

0 1,366

کمپانی Rode که به تولید تجهیزات ضبط صدا شهرت دارد، امروز از یک اینترفیس صوتی جدید به نام AI-Micro با قابلیت ضبط دو کانال صدای با کیفیت بالا بر روی موبایل،تبلت یا لپتاپ رونمایی کرد.

 

RODE AI-Micro رابط صوتی بسیار کوچک

شاید محصولات کمی وجود داشته باشند که چنین امکاناتی را برای گوشی‌های هوشمند و به خصوص آیفون‌ها فراهم کند. برای مثال مبدل قدیمی اپل مدل Camera Connection Kit که تولید آن متوقف شده، امکان ضبط مستقیم از منبع‌های دیگر را ایجاد می‌کرد.

رابط صوتی RODE AI-MICRO
این محصول دارای دو ورودی ۳.۵ میلی‌متری برای ضبط از یک جفت میکروفون است. البته بکی از این ورودی‌ها قابلیت شناسایی سیگنال میکروفون‌های استریو را دارد تا تنها از یک درگاه، هر دو کانال ضبط شوند.

رابط صوتی RODE AI-MICRO
یک جک خروجی هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز برای مانیتورینگ مستقیم صدای دریافت شده از میکروفون‌ها در نظر گرفته شده است. برای اتصال به کامپیوتر‌های ویندوزی، مک، انواع آیفون و آیپد و گوشی و تبلت‌‌های اندرویدی، می‌توان از تبدیل‌های ارائه شده در بسته‌بندی محصول استفاده کرد. این تبدیل‌ها شامل اتصالات USB-C، USB-A و لایتنینگ هستند.
این محصول با تنها ۱۳ گرم وزن و ابعادی برابر با ۴۰۳۶۸ میلی‌متر، به راحتی در کنار انواع میکروفون یقه‌ای یا سایر تجهیزات مرتبط قابل حمل و نگهداری است.

ویدئو معرفی RODE AI-Micro :

 

 

‏AI-micro با نرم‌افزارهای کامپیوتری Rode Connect، Rode Central و Rode Reporter سازگاری کامل دارد.
اینترفیس صوتی رود مدل Rode AI-micro از همین امروز با قیمت ۷۰ دلار آماده پیشفروش است و تاریخ رسیدن آن به دست مشتریان نیز به زودی اعلام می‌شود.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.