رکورد ویدئوهای 360 درجه با دوربین Gear 360 سامسونگ

1 1,435

سامسونگ امروز در کنگره سالانه موبایل در شهر بارسلون اسپانیا درست مانند رقیب مستقیم خود از محصولی رونمایی کرد که تجربه متفاوتی را برای کاربران خلق خواهد کرد و با واقعیت مجازی نیز گره خورده است. Gear 360 دوربینی است که می‌تواند یک سرگرمی مهیج برای کاربران گوشی‌های گلکسی سامسونگ و هدست‌های واقعیت مجازی این شرکت باشد.

samsung-gear-360-2321.0

محبوبیت ویدئوهای 360 درجه روز به روز در حال افزایش است و اگر از دنبال کنندگان اخبار نمایشگاه CES امسال بوده باشید حتما از معرفی دوربین‌های متعدد با قابلیت رکورد فیلم‌های 360 درجه باخبر شده‌اید. سامسونگ نیز فرصت را غنیمت شمرده و با معرفی این دوربین جدید خود علاقه‌مندان به این شاخه از تصویربرداری را هدف گرفته است. این دوربین کروی می‌تواند ویدئوهای 360 درجه را با کیفیت بالا و با رزولوشن 3840×1920 پیکسل توسط لنزهای فیش‌آی خود رکورد کند. همچنین می‌توان عکس‌ها و ویدئوهای ثبت شده را توسط گوشی‌های گلکسی ویرایش کرده و با قرار دادن گوشی داخل هدست واقعیت مجازی Gear VR تجربه متفاوتی را برای کاربران رقم زند.

samsung-gear-360-2332.0

سامسونگ همراه این دوربین 360 درجه خود نرم‌افزاری مخصوص نیز ارائه کرده که برای ویرایش حرفه‌ای عکس‌ها و فیلم‌های ثبت شده کاربرد دارد. از طرف دیگر می‌توان تصاویر ضبط شده را مستقیما از روش‌های مختلف با دیگران به اشتراک گذاشت. همچنین این دوربین کروی از کارت‌های حافظه میکرو SD تا حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی به عمل می‌آورد. دوربین Gear 360 تنها 153 گرم وزن داشته و بسیار کامپکت و جمع‌و‌جور است که حمل آن را به مراتب آسان خواهد کرد. ضمنا با اکثر مانت‌ها و لوازم جانبی استاندارد موجود در بازار سازگار است. علاوه بر این ضد ضربه بوده و در برابر نفوذ گردوغبار مقاوم گردیده که امکان فیلمبرداری با آن در محیط‌های مختلف را فراهم می‌آورد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.