لنز سینمایی سامیانگ VDSLR 16mm T2.6 رونمایی شد

0 1,317

سامیانگ لنز سینمایی جدیدی را به نام VDSLR 16mm T2.6 Cine معرفی کرد. این لنز Samyang در کنار ۱۸ لنز دیگر این کمپانی از سری سینمایی قرار می‌گیرد. لازم به اشاره است که پیش از این شرکت‌های کانن و سیگما نیز در نمایشگاه NAB Show 2017 از لنزهای سینمایی جدیدی رونمایی کردند.

این کمپانی از سال ۲۰۱۲ لنزهای مورد نیاز ویدیوگرافرها را به بازار عرضه کرد. این لنزها طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کردند، از همین رو Samyang گروه لنزهای اختصاصی ویدیو را با نام cine معرفی کرد. با معرفی این لنز جدید سری تعداد لنزهای سینمایی به ۱۹ مدل می‌رسد که ۱۳ عدد از آن‌ها برای استفاده با دوربین‌های DSLR طراحی شده‌اند. این لنزها فواصل کانونی از ۸ تا ۱۳۵ میلی‌متر را پوشش می‌دهند. ۶ مدل دیگر برای دوربین‌های بدون‌آینه طراحی شده‌اند و فواصل کانونی از ۸ تا ۵۰ میلی‌متر را پوشش می‌دهند. با احتساب این لنز جدید، شرکت سامیانگ اپتیک تاکنون ۵۱ مدل لنز را به بازار معرفی کرده است.

این لنز جدید در کنار مدل‌های ۱۴، ۲۰ و ۲۴ میلی‌متری لنزهای سینمایی واید Samyang را تکمیل می‌کند تا انتخاب‌های بیشتری را پیش روی فیلم‌سازان قرار دهد. VDSLR 16mm T2.6 Cine از ماه ژوئن ۲۰۱۷ وارد بازار اروپا خواهد شد و قیمت ۵۹۹ یورویی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.