سریع‌ترین لنز واید ۱۴ میلی‌متری توسط سیگما با حداکثر گشودگی دیافراگم f/1.4 عرضه شد

0 376

سیگما با عرضه لنز 14mm f/1.4 DG DN Art عضو جدیدی به خانواده لنزهای بالا رده خود اضافه کرد. این لنز پرایم جدید با نگاهی ویژه برای عکاسی نجومی، عکاسی از مناظر و عکاسی از املاک طراحی شده است و لغب سریع‌ترین لنز واید ۱۴ میلی‌متری را تا به اینجا از آن خود کرده است.

این لنز با وجود مانت سه‌پایه قابل جداسازی، قفل فوکوس، Heater Retainer (هیتر لنز برای جلوگیری از نشستن شبنم روی المان جلویی و تغییر دمای شدید)، هولدر فیلتر پشت لنز، می‌توان عکاسان زیادی را سر شوق بیاورد. برای این لنز درپوش جدیدی طراحی شده است که این درپوش دارای مکانیسم قفل جدید و محفظه‌ای برای نگهداری از فیلترهای ژل است. این لنز در مقابل پاشش آب و نفوذ گردوغبار مقاوم است.

درپوش لنز 14mm f/1.4 DG DN Art سیگما، سریع‌ترین لنز واید ۱۴ میلی‌متری
درپوش لنز 14mm f/1.4 DG DN Art سیگما

چیدمان اپتیکال سریع‌ترین لنز واید ۱۴ میلی‌متری، شامل ۱۹ عدسی در ۱۵ گروه است که عدسی‌های ویژه آن، شامل ۳ عدسی SLD، ۱ عدسی FLD و ۴ عدسی اسفریکال است. به گفته کمپانی سیگما این لنز برای استفاده در عکاسی نجومی مناسب است و در راستای این امر، کوتینگ‌های ویژه‌ای برای جلوگیری از پدیده فلر و سایه‌دار شدن اجرام آسمانی بر روی عدسی‌های آن قرار گرفته است.

لنز Sigma 14mm f/1.4 DG DN Art برای مانت‌های L و مانت E سونی با قیمت دلاری ۱۵۹۹ دلار، اواخر ماه ژوئن روانه بازار خواهد شد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.