رونمایی سونی از پرچم‌دار دوربین‌های اکشن جدید خود

0 1,242

همانگونه که احتمالا در جریان هستید، سونی یکی از فعال‌ترین کمپانی‌های نمایشگاه IBC 2016 است. کمپانی فوق این دو اکشن کمرای جدید خود موسوم به X3000 و AS300 را با تأکید بر روی سیستم لرزشگیر و پایدار کننده تصویر روانه بازار کرده است. این دوربین‌ها با بهره‌گیری از سیستم پایدارکننده اپتیکی، تصویری ثابت و بدون لرزش را ارائه می‌دهند.

قابلیت ضبط تصاویر  4K در کنار تثبیت‌کننده تصویر از ویژگی‌هایی است که در کمتر اکشن کمرایی قابل مشاهده بوده و دوربین‌های FDR-X3000 را به محصولاتی منحصر به فرد در این زمینه بدل کرده است. زایس برای این دو دوربین به صورت اختصاصی یک لنز جدید طراحی کرده است که در کنار حسگر تصویر CMOS با تفکیک‌پذیری ۸.۲ مگاپیکسلی به خلق تصاویر باکیفیت و وضوح بالا کمک شایانی کرده است.

دوربین‌های FDR-X3000 با بهره‌گیری از لنز‌های جدید Tessar زایس، اعوجاج‌هایی را که در اکثر اکشن‌کمراها مشاهده می‌شود، به حداقل رسانده است. همچنین این دو دوربین به پردازشگر BIONZ X و حسگر CMOS Exmor R مجهز هستند تا بتوان به بهترین کیفیت و حداقل نویز ممکن رسید. این دوربین‌ها قابلیت ضبط ویدئو با حداکثر سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه را دارند که توسط آن می‌توان ویدئوهای اسلوموشن جذابی را به ثبت رساند.

X3000 و AS300 با یک ریموت که به صورت هم‌زمان تصاویر گرفته شده را نمایش می‌دهد عرضه می‌شوند. با استفاده از این دستگاه می‌توان تصاویر ضبط شده را در مواقعی که اکشن کمرا در دسترس نیست به‌صورت هم‌زمان مشاهده کرده و یا با دکمه‌ای که روی آن تعبیه‌شده شروع به ضبط تصاویر و  متوقف کردن آن کرد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.