رونمایی Zeiss از لنزهای جدید سری Milvus

0 1,078

ساعاتی پیش کمپانی زایس از سه لنز سوپر واید ۱۸‌ و ۱۵ میلی‌متری F2.8 و یک لنز تله ۱۳۵ میلی‌متری f/2.0 رونمایی کرد. این محصولات جزو سری لنزهای فوکوس دستی Milvus هستند که تعداد اعضای این مجموعه را به ۹ لنز رسانده‌اند.

زایس با تأکید بر ساختار بسیار محکم ، بدنه تمام فلزی و عملکرد بسیار بالا و کارآمد برای فیلم‌برداری، این لنزها را روانه بازار کرده است. علاوه بر این زایس ادعا کرده است که خطاها و انحرافات رنگی را در این سری از لنزها به حداقل میزان خود رسانده است. این مجموعه از لنزهای زایس با طراحی پیشرفته و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا بهترین و دقیق‌ترین تصویر ممکن را ارائه می‌دهند. حق انتخاب گسترده و استفاده از هرکدام از این لنزها برحسب نیاز و تنوع فاصله کانونی از ۱۵ تا ۱۳۵ میلی‌متر در این مجموعه آن را به یک ست کامل برای فیلم‌برداری تبدیل کرده است. آن‌طور که مسئولان زایس اعلام کرده‌اند، این سه لنز در اکتبر ۲۰۱۶ در بازار عرضه می‌شوند.

لنزهای Milvus با بهره‌گیری از ساختار اپتیکی پیشرفته و ارائه تصاویر شارپ و پرکنتراست، ضبط ویدئوهای 6K و بالاتر را ممکن می‌سازد. رینگ فوکوس در نظر گرفته شده در این لنزها از زاویه چرخش وسیعی برخوردارند و با بهره‌گیری از عملکرد De-Click آزادی عمل گسترده‌ای را برای تنظیم عمق میدان یا روشنایی تصویر در اختیار فیلم‌برداران قرار می‌دهد.

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.