چرا فروش ویژه؟

2 1,337

به تازگی بخش فروش پیکسل قسمتی از کالاهای موجود را با تخفیف‌های عجیب و در مواردی باورنکردنی در معرض فروش گذاشته است. از آن‌جایی که بعضی از پیشنهادها به‌قدری خوب هستند که موجب تردید می‌شوند، بد نیست که چند کلمه‌ای در این مورد توضیح دهیم:

انبارگردانی رسم رایج و جاافتاده‌ای است برای سر و سامان دادن و آمار گرفتن از موجودی انبار. گاهی در هنگام انبارگردانی، کالاهایی کشف می‌شود که در عین مرغوبیت، در بین صدها کالای دیگر مخفی و بلکه مدفون شده است. شاید سوال کنید که اگر این کالاها واقعن مرغوب هستند، چرا به فروش نرفته‌اند؟ به علل مختلف:‌ سفارش داده‌اند و تحویل نگرفته‌اند (این هم از عواقب پیش‌پرداخت نگرفتن)، از چند عدد یکی مانده و بچه‌های فروش معمولا از تک مانده‌ها یادشان می‌رود، از یک رنگ کم‌تر استقبال شده است، یا…

با توجه به هزینه‌های قابل توجه نگهداری (هزینه انبار، هزینه نگهداری، هزینه پرسنل، هزینه جابه‌جایی و امثالهم) به نفع ماست که این کالاها را به قیمت خرید عرضه کنیم. از آن‌جایی که قیمت دلار نزدیک به دوبرابر شده است، مشتری در صورت پسند نصف تا یک سوم قیمت روز را می‌پردازد. می‌دانید که معامله برنده-برنده یکی از باورهای اساسی پیکسل است.

پس بهتر است عجله کنید، این فهرست به قدری مفصل و بلند است که احتمال زیاد دارد کالای به دردبخوری که مدت‌ها دنبال آن می‌گشته‌اید، در آن بیابید. 🙂

2 نظرات
  1. سروش نفیسی می‌گوید

    به نظرتون با این ایده های خارجی که شما از خودتون دارید تو ایران ارایه میکنید نتیجه ای هم میگیرید؟ آیا مردم ما و قشری که دنبال چیزی از وسایل انبار گردانی شما هستند به این انبارگردانی و فروش ویژه شما عقیده می آورند؟ خیلی دوست دارم تا آدم مثبت اندیشی باشم و این گونه باور های زیبا را باور کنم اما شاید اگر من هم شما را به خوبی نمیشناختم و به تیم منسجم پیکسل باور نداشتم به این کارهای خارجی هم باوری نمیکردم …. اما باورتان دارم و میدانم که این فرهنگ را که در حال اشاعه هستید بالاخره به شرکت های دیگر هم تسری پیدا میکند … یادم است ظریفی از اساتید جوان عکاسی در ۵-۶ سال پیش خودش را میکشت که میتوان با فلاش میتوان در روز هم عکس های زیبایی را گرفت اما اساتید دیگر به دلیل جوانی وی او را به سخره میگرفتند و حالا همان ها را میبینیم که همان حرفهای استاد جوان و ظریف ما را در حال حاضر میزنند و انگار این ایده را از ۵-۶ سال پیش آورده اند ….

  2. آرین می‌گوید

    هم اکنون که تخفیف شما به ۱۰ درصد هم نمیرسد! از یک سوم به اینجا رسیدید؟؟

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.